Gå til innhold

Vaginakuler/treningskuler

Anbefalte innlegg

Gjest For lite glidemiddel? Trang?

Kjøpte meg slike forleden dag

Har vært dårlig på å treneknipe, kniper egentlig kun under sexakten og når jeg er tissatrengt :)

Kjøpte kulene med plastikk på utsiden.

Smurte den inn med glidemiddel, dyttet den opp som om det skulle vært en tampong. Kjenner ikke den glir men kniper et par ganger. Kjenner ingen ting av kulen. Steller meg ferdig med fugtighetskrem i ansiktet, grer meg og sånn, og kniper et par ganger til, kjenner ingen ting. Når jeg er ferdig klarer jeg å fiske den ut nesten en fingerlengde oppe.

???

Skulle ikke den sklidd ut? Og når den er nesten ute så skulle jeg knipe den inn igjen? Denne lå så godt så og hadde iallefall ikke tenkt seg ut.

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde her. Eller ikke skjedde :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328723-vaginakulertreningskuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest For lite glidemiddel? Trang?

Spørs om de kulene er litt for lette for deg. Prøv noen som er tyngre som du må bruke litt "krefter" på å holde på plass.

Kan jo være at du er ganske stram fra før og at de kulene du nå bruker ikke gir deg ønsket virkning.

Takk for svar, og fra en mann som eneste også da :D

Jeg spurte om tyngde og fikk beskjed om at det bare var dette slaget. (men det var et sett i metall og et sett i samme metallet men med et tyng lag plastik rundt)

Skulle trene med en kule, og når jeg kunne holde den på plass så skulle jeg trene med to. Når jeg klarte begge disse skulle jeg ta en pause.

Så da får jeg vel prøve begge da og ta det som et kompeliment hvis de ikke detter ut.

Men kan ikke helt skjønne det altså, for jeg har neimen ikke trent særlig på dette.

Takk for svar, og fra en mann som eneste også da :D

Jeg spurte om tyngde og fikk beskjed om at det bare var dette slaget. (men det var et sett i metall og et sett i samme metallet men med et tyng lag plastik rundt)

Skulle trene med en kule, og når jeg kunne holde den på plass så skulle jeg trene med to. Når jeg klarte begge disse skulle jeg ta en pause.

Så da får jeg vel prøve begge da og ta det som et kompeliment hvis de ikke detter ut.

Men kan ikke helt skjønne det altså, for jeg har neimen ikke trent særlig på dette.

Høres ikke ut som om din partner har noe å klage på i så måte-)

Du får ha inn to og faller de ikke ut så får du hoppe opp og ned og knipe samtidig, så får du trim i tillegg til å trene deg opp nedentil:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...