Gå til innhold

aurorix morfin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ink1365380698

takk for søk. Jeg husker ikke at jeg har spurt om det før. Det er jo så mange spørsmål etterhvert.

Men det er jo litt skremmende at man må få sagt - jeg bruker aurorix- må ha lavere doser hvis en skulle komme en slik situasjon. skulle gjerne visst om det er livsfarlig om man ikke får mindre dose eller hva som vanligvis gis.? Andre bekjente i førtiårene nå som har fått det. pluss legen min - kvinnelig sådan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328747-aurorix-morfin/#findComment-2748205
Del på andre sider

takk for søk. Jeg husker ikke at jeg har spurt om det før. Det er jo så mange spørsmål etterhvert.

Men det er jo litt skremmende at man må få sagt - jeg bruker aurorix- må ha lavere doser hvis en skulle komme en slik situasjon. skulle gjerne visst om det er livsfarlig om man ikke får mindre dose eller hva som vanligvis gis.? Andre bekjente i førtiårene nå som har fått det. pluss legen min - kvinnelig sådan.

Egentlig burde du sikkert slutte å stille slike spørsmål, ink, for du blir vel ikke noe mindre engstlig av å få svar? Når det gjelder morfin, så er jo det et medikament som man alltid starter med en relativt lav dose, og så gir man mer inntil pasienten er rimelig bra smertelindret. Det er også et medikament hvor ulike mennesker krever helt forskjellige doser for å oppnå lindring. Det vil ikke være noen fare for at du får en dødelig dose morfin ved en sykehusinnleggelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328747-aurorix-morfin/#findComment-2748219
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...