ink1365380698 Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Kikket på www.interakjoner.no mellom aurorix og morfin og det kom ikke opp noen advarsel. men ingen interaksjoner funnet?? er ikke dette en veldig uheldig kombinasjon 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 En venn av meg gikk hjerteinfarkt forleden og ble påst på med morfin. Hva ville skje med meg som aurorixbruker i en sånn situasjon? er kombinasjonen farlig? er redd for dette kan skje alle når det skedde med min venn som er på min alder. 0 Siter
Gjest lasson Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Har du ikke fått svar på dette før da? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3972648 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Skrevet 12. mai 2009 Har du ikke fått svar på dette før da? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3972648 takk for søk. Jeg husker ikke at jeg har spurt om det før. Det er jo så mange spørsmål etterhvert. Men det er jo litt skremmende at man må få sagt - jeg bruker aurorix- må ha lavere doser hvis en skulle komme en slik situasjon. skulle gjerne visst om det er livsfarlig om man ikke får mindre dose eller hva som vanligvis gis.? Andre bekjente i førtiårene nå som har fått det. pluss legen min - kvinnelig sådan. 0 Siter
frosken Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 takk for søk. Jeg husker ikke at jeg har spurt om det før. Det er jo så mange spørsmål etterhvert. Men det er jo litt skremmende at man må få sagt - jeg bruker aurorix- må ha lavere doser hvis en skulle komme en slik situasjon. skulle gjerne visst om det er livsfarlig om man ikke får mindre dose eller hva som vanligvis gis.? Andre bekjente i førtiårene nå som har fått det. pluss legen min - kvinnelig sådan. Egentlig burde du sikkert slutte å stille slike spørsmål, ink, for du blir vel ikke noe mindre engstlig av å få svar? Når det gjelder morfin, så er jo det et medikament som man alltid starter med en relativt lav dose, og så gir man mer inntil pasienten er rimelig bra smertelindret. Det er også et medikament hvor ulike mennesker krever helt forskjellige doser for å oppnå lindring. Det vil ikke være noen fare for at du får en dødelig dose morfin ved en sykehusinnleggelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.