Gjest Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Jeg har gått på Cipralex noen uker nå, og en ting jeg har merket av endringer er at jeg ikk lenger føler noe behov for å snakke om sykdom og hvor kjipt jeg har det. Det kan man jo se på ved at jeg ikke har vært aktiv her på en stund. Kan dette være en effekt av Cipralexen? (Bruker heller ikke andre fora til dette fornål - å poste slike repeterende, meningsløse innlegg - så det er nok et eller annet som har endret seg. Men spørsmålet er om dette kommer av Cipralexen eller om det er noe annet (og uvisst).) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Det virker meget sannsynlig at det er en årsakssammenheng. Det er jo et tidsmesssig sammenfall, og du nevner ingen andre nye faktorer som kan forklare det. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Merker du noe til vektnedgang? Noen andre som har merket det? Spør for ei venninne som nylig har begynt. 0 Siter
FGT Skrevet 12. mai 2009 Skrevet 12. mai 2009 Du skal kunne kjenne en tydlig bedring stemningene /følelselivet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.