Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ett år siden (4.april 2008) skrev jeg et spørsmål om at jeg hadde et lite område med sår hud i skrittet. Fikk et humoristisk svar fra "luuurifax" med anbefaling om å gå uten truse og i joggebukse en stund. Greit nok..

Men faktum er at såret var på grunn av en sjelden sykdom som heter "Pagets sykdom". I noen tilfeller kan det tyde på at man har kreft en plass i nedre regioner. Jeg fikk inspisert blæra, som var helt fin. Men så ble det utført Colonoskopi, inspisering av tykktarm. Der var det en to kreftsvulster og jeg måtte opereres og fikk fjernet en del av tykktarmen. Heldigvis var kreften godartet og jeg begynner å bli i god form etter operasjonen nå (7 uker).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328812-s%C3%A5r-hud-i-skrittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...