Gjest depressio mentis Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Jeg brukte Efexor med veldig god effekt både på depresjon og sosial fobi. Desverre fikk jeg bivirkninger i form av mageplager, og byttet til Wellbutrin. Har brukt Wellbutrin i snart 3 måneder, opptrapping til to tabl. for ca. 4 uker siden. Merker ikke noen god effekt av de, spesielt ikke sosial fobi. Hva er det i Efexor som Wellbutrin manger? Har også brukt SSRI - utallige sorter, uten effekt. Er ganske fortvilet nå - kanskje det er bedre ha vondt i magen enn å ha så liten effekt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Merker ikke noen god effekt av de, spesielt ikke sosial fobi. Hva er det i Efexor som Wellbutrin mangler? S: Effekt på serotoninsystemet. 0 Siter
Gjest sitronkaramell Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Merker ikke noen god effekt av de, spesielt ikke sosial fobi. Hva er det i Efexor som Wellbutrin mangler? S: Effekt på serotoninsystemet. Slenger meg på med et spørsmål: Kan man kombinere disse to? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Slenger meg på med et spørsmål: Kan man kombinere disse to? Ja, de kan kombineres. 0 Siter
Gjest depressio mentis Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 Slenger meg på med et spørsmål: Kan man kombinere disse to? Hei. Hvilken nytte er det i å kombinere de to? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.