Gå til innhold

Søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Søvnig09

Hei. Jeg har et problem som gjør at jeg ikke får sove om natten. Det har vart i et halvt år nå, om ikke mer. I begynnelsen dro moren min meg opp om morgenen, dette har ingen nytte lenger for jeg er umulig å få opp om morgenen. Dette har resultert i stort fravær på skolen. Venner og familie sier at grunnen til at jeg ikke kommer meg opp om morgenen er fordi jeg legger meg for sent, og at jeg rett og slett har snudd døgnet. Med tanke på at de 2 første mnd så sto jeg faktisk opp, dro på skolen, holdt meg våken gjennom hele dagen slik at jeg skulle klare å sovne på kvelden har gjort at jeg tror det er noe mer bak det, siden jeg fortsatt ikke fikk sove på kvelden. Noen lærere sier at jeg kan være utbrent osv, pga av stress med skolen, venner og ikke minst håndballen som jeg har vært veldig aktiv i. Jeg har nå sluttet på håndball etter å ha spilt i 10 år, fordi jeg rett og slett ikke har energi til å trene. Jeg har prøvd å vende om kostholdet mitt, noe som ikke har hjulpet meg stort. Jeg stryker nå i flere fag fordi jeg rett og slett har for stort fravær. Jeg blir irritert på småting, krangler mye og er egentlig en plage for familien. Dette er selvfølgelig noe som går inn på meg, og ikke minst mine nærmeste. Hadde vært supert å fått et svar på dette, selv om jeg vet at dere ikke kan gi meg et eksakt svar på det uten å ta tester osv, for det er ikke kult å gå ut av vidergående med så mye fravær uten en grunn vedsiden av. Det hadde selvfølgelig vært fint å få sove om kvelden igjen, og ikke minst kunne klare å gå en dag uten å krangle med noen. Mvh meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328851-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke til videre

Holder med de andre her, her er nok noe feil.

Det kan være mangt, utbrenthet, lett depresjon, mangel på vitaminer mm.

Ta deg en god sjekk hos lege. Det er fryktelig synd at det har gått så langt at du stryker i fag og at du krangler med alle. Få en stopp på det før det får gått lenger :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328851-s%C3%B8vnproblemer/#findComment-2748929
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...