Gjest Risotta Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Er det riktig at man får en forverring i angst når man er pre-menstruell? Føler meg alltid dårligere i angsten før menstruasjon... Er det flere som merker det? 0 Siter
Gjest mien Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Ja, jeg merker det. Har hatt mye angst,men den er for det meste borte til vanlig. Men uken før mens blir eg sliten, tung og får angstsymptomer. 0 Siter
Gjest tidligere plaget Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har pleid å være kjempeplaget!! Begynte i vinter med et kosttilskudd som inneholder urten kyskhetstre, femicure tror jeg det heter. Nå går alt så mye bedre, og jeg opplever å bli overrasket over mensen nå, for jeg har ikke kjent at den var på gang!!=) 0 Siter
Gjest Også plaget Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har pleid å være kjempeplaget!! Begynte i vinter med et kosttilskudd som inneholder urten kyskhetstre, femicure tror jeg det heter. Nå går alt så mye bedre, og jeg opplever å bli overrasket over mensen nå, for jeg har ikke kjent at den var på gang!!=) Høres ok ut...men er det lurt å kombinere dette med medisiner? Neppe. 0 Siter
Kitina Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Jeg var plaget med angst og smerter. Etter to-tre mnd med Femal som du får på helsekost var alle plager borte og mensen kommer uten at jeg har noe PMS. 0 Siter
Gjest ogsså her i gården Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Veldig stor og kjent sammenheng også. Men siden jeg vet om min egen "utilregnelighet" har jeg lært å takle den bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.