Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bipollala

Jeg har som sagt opplevd det samme, det er ingen ting å være redd for. Enkeltstående hallusinasjoner/synsforstyrrelser betyr ikke at det vil gjenta seg i stor grad og at man plutselig vil bli psykotisk uten kontakt med virkeligheten osv. Man vet jo selv det var en halusinasjon/synsforstyrrelse, det er ingen vrangforestilling med i bildet. Ergo ikke noe farlig eller bekymringsverdig.

Gjest efexorus

Ok. Godt å høre.

Har selv opplevd hallusinasjoner på innsovningstabletter, dette gikk over- jeg hadde helt klare visuelle hallusinasjoner og følte meg vektløs- men jeg skjønte alltid at det var hallusinasjoner.

Jeg er kanskje litt rar, men jeg syntes denne bivirkningen var litt spennende. Spurte legen min om han kjente til "problemet" Han fortalte at han selv hadde opplevet det på imovane.

Gjest bipollala

Har selv opplevd hallusinasjoner på innsovningstabletter, dette gikk over- jeg hadde helt klare visuelle hallusinasjoner og følte meg vektløs- men jeg skjønte alltid at det var hallusinasjoner.

Jeg er kanskje litt rar, men jeg syntes denne bivirkningen var litt spennende. Spurte legen min om han kjente til "problemet" Han fortalte at han selv hadde opplevet det på imovane.

alle jeg kjenner som har prøvd imovane har opplevd den bivirkningen. :)

selv har jeg tilogmed opplevd det på p-piller. sprøtt :)

Annonse

Jeg har som sagt opplevd det samme, det er ingen ting å være redd for. Enkeltstående hallusinasjoner/synsforstyrrelser betyr ikke at det vil gjenta seg i stor grad og at man plutselig vil bli psykotisk uten kontakt med virkeligheten osv. Man vet jo selv det var en halusinasjon/synsforstyrrelse, det er ingen vrangforestilling med i bildet. Ergo ikke noe farlig eller bekymringsverdig.

Ok. Godt å høre. Ble litt bekymret fordi jeg har opplevd tilsvarende ting før, det har startet veldig gradvis og blitt stadig verre. Satser på at dette bare er et enkeltstående tilfelle. Skal i hvert fall ikke bekymre meg før det skjer igjen.

Når var det du fikk hallusinasjoner? Rett etter at du tok dem? Jeg opplevde det på dagtid, lenge etter at virkningen var ute av kroppen. At det jeg så ikke var virkelig er noe jeg har resonnert meg frem til i ettertid.

alle jeg kjenner som har prøvd imovane har opplevd den bivirkningen. :)

selv har jeg tilogmed opplevd det på p-piller. sprøtt :)

Når fikk du bivirkningen? Om kvelden, etter at du tok imovane? Jeg opplevde det på dagtid, mange timer etter at virkningen var ute av kroppen.

Gjest efexorus

Når var det du fikk hallusinasjoner? Rett etter at du tok dem? Jeg opplevde det på dagtid, lenge etter at virkningen var ute av kroppen. At det jeg så ikke var virkelig er noe jeg har resonnert meg frem til i ettertid.

jeg fikk de alltid en halv time etter jeg tok dem, halusinasjoner på dagtid som følge av sovetabletter kjenner jeg ikke til.

jeg fikk de alltid en halv time etter jeg tok dem, halusinasjoner på dagtid som følge av sovetabletter kjenner jeg ikke til.

Jeg har aldri opplevd noe ubehagelig like etter at jeg har tatt imovane (før jeg sovner). Tviler vel egentlig på at imovane har noe med det å gjøre, ut i fra de svarene jeg har fått. Satser på at det er en enkeltstående hendelse. Skal i alle fall ikke bekymre meg før det eventuelt gjentar seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...