Gjest facebook Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Hei, Jeg har bipolar lidelse og går på bla annet medisinen lamictal 200 mg. Men skal nå av flere årsaker trappe ned på dette medikamentet. Måtte trappe langsomt opp da jeg fikk mye bivirkninger. Men leste i felleskatalogen: "Det er ikke sett økning i bivirkninger ved brå seponering. Langsom nedtrapping er dermed ikke nødvendig." Hvor fort kan jeg da gå ned 100 mg? el 50 mg? På forhånd takk 0 Siter
Gjest mien Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Kan jo hende at rolig nedtrapping kan være smart pga faren for depresjon eller mani...kanskje du trapper opp på annen medisin samtidig..og at disse skal utfylle hverandre i en periode? Har gjort lignende med Litium.. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 trenger ikke trappe ned lamictal. kun om du har epilepsi 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2009 Skrevet 15. mai 2009 Du kan trappe ned til 100 mg, bruke dette en uke og deretter slutte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.