Gå til innhold

Forhold

Gjest Forvirret kvinne.

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret kvinne.

Hei! Jeg har vaert sammen med en amerikansk mann paa 29 i 4 aar, som jeg traff i utlandet. Han er en fantastisk mann, snill og grei og svaert intelligent, og vakker aa se paa. Han har desverre vokst opp i et svaert kristent hjem i Texas, og hans ekte far doede da han var 4. Han fikk siden en stefar som er grei og snill, men ikke har klart aa kommunisere med min mann i det hele tatt. Min mann har heller ikke foelt at han kunne dele tanker med noen, og da han var 18 proevde han aa ta sitt liv. Han overlevde og kom seg gradvis oppover. Da han var 23 og foelte at livet var paa topp igjen traff jeg han og ble forelsket. KJaerligheten holdt og vi dro frem og tilbake i 4 aar og giftet oss saa i fjor sommer.Kjaerligheten har alltid vaert kjempesterk, og jeg vil ikke ha noen andre, men naa foeler jeg meg utslitt. Han har alltid kunne snakke med meg, og jeg med han og det har vaert fint. Men han har vaert svaert preget av fortiden og oensker aa finne tilbake til den "nye" personen han var naar han traff meg. Han er lsiten av aa gaa paa "autopilot", og selv om ting gaar sakte oppover igjen, saa vil jeg se ham straale. Dette har gaatt utover meg og. Jeg er sliten og troett og lurer av og til om jeg ikke er forelsket lenger, og har mistet veldig mye av sexlysten. Det er muligens pga meg men ogsaa pga hans manglende energi, og selv om han elsker meg, og det vet jeg-klarer han nesten aldri aa gi meg komplementer, etc. Jeg har alltid villet gjoere alt for han, kost med han, laget mat, og hatt selvtillit seksuelt. Men naa foeler jeg at mye er et ork, og at jeg sitter litt fast i tankene mine. Jeg tenker hele tiden og blir av og til redd og stresset og faar litt smaalig angst. Vi snakket om alt i gaar og jeg forklarte situasjonen. Han sa han forstod og at det ikke var rart, saa tung som han har vaert. Jeg vil at the passion skal komme tilbake, jeg vil le mer og ha masse sex og jeg vil at han skal kysse meg lidenskapelig. Jeg tror ikke jeg er deprimert, men av og til blir jeg redd tankene mine om ham-elsker jeg ham? GUD-hvorfor har jeg giftet meg? Samtidig saa vet jeg at jeg aldri vil ha noen annen mann. Han sier at han ikke er deprimert naa, og jeg har spurt om han trenger psykolog, men han sier nei, ikke foreloepig. Kan alle tankene ha noe med aa gjoere at vi har flyttet til en ny by (han gaar paa norsk og er kanon flink) og at vi har faa venner? Han har vanskelig aa faa venner, og jeg faar ikke venner foer jeg begynner aa studere. Jeg oensker bare at ekteskapet vaart skal holde i evig tid, og at vi skal vaere glad. Jeg vet at man ikke alltid kan vaere glad, men jeg vil oftere foele lykke enn jeg gjoer naa. Er det noe vi sammen kan gjoere uten aa gaa til psykolog? Det gjoer meg altsaa ingenting, men om det finnes noe vi kan jobbe med, saa oensker jeg det. (vi har blandt annet slaatt av tven for aa ha mer tid aa snakke sammen og bruke hodet). Beklager denne lange og rotete eposten, men jeg ble saa glad naar jeg saa at tjenesten var gratis og jeg kunne spoerre gratis om et slikt foelsomt tema til en som kanskje kan gi meg et svar som roer hodet mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328927-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...