Gå til innhold

Hårete menn...

Anbefalte innlegg

Jeg tar som en selvfølge at du ikke har hentet fyren ut fra jungelen, og at han derfor er oppdatert med både speil og dagens nyheter (som stort sett dreier seg om slanking, hår og silikon). Tar jeg feil? Hvis jeg ikke tar feil vet fyren - tro det eller ei - at han har mye hår på kroppen. Han har da sett seg selv i et speil! Han har til og med tenkt på det. Med mindre du har funnet en fyr som nettopp har begynt å snakke menneskespråk etter et liv sammen med ulver, vet han at noen kvinner synes mye hår er utrolig sexy, mens andre kvinner foretrekker Jan Thomas.

Er kjæresten din følsom som en kvinne?

Hvis nei: Ikke hør på de gærningene under her. De er kvinner! Hør på typen til Glimtipper. Svaret hans er enkelt og en selvfølgelighet: Kan du ikke bare spørre ham?

Så enkelt er det. Vi menn er ikke rabiate hormonbomber som begynner å gråte dersom noen konstanterer noe vi allerde vet - i dette tilfellet at fyren har mye hår.

Hvis du var mann, derimot, og foretrakk at din kvinnelige kjæreste tok seg en shavings - vel; da kan det kreve en del psykologi for ikke å gi jenta en varig, psykisk knekk.

Men vi menn er normale.

Du kan altså ta det opp med ham.

Til opplysning finnes det også kvinner som foretrekker rettfram spørsmål og som ikke legger allverdens følelser i enhver uttalelse.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• ShitDiddelyDo

4

• morsan

3

• løvinne71

3

Mest aktive i denne tråden

Det kan godt hende jeg har sagt det, jeg sier så mye rart. Men helt ærlig: Alt med måte. Jeg var så vidt borti en med pels en gang, og han hadde en veldig harsk svettelukt. Og å ta på ham føltes som å klappe et dyr.

Enig i alt med måte, enten det gjelder dette eller hint:-)

Annonse

Jeg tar som en selvfølge at du ikke har hentet fyren ut fra jungelen, og at han derfor er oppdatert med både speil og dagens nyheter (som stort sett dreier seg om slanking, hår og silikon). Tar jeg feil? Hvis jeg ikke tar feil vet fyren - tro det eller ei - at han har mye hår på kroppen. Han har da sett seg selv i et speil! Han har til og med tenkt på det. Med mindre du har funnet en fyr som nettopp har begynt å snakke menneskespråk etter et liv sammen med ulver, vet han at noen kvinner synes mye hår er utrolig sexy, mens andre kvinner foretrekker Jan Thomas.

Hvis nei: Ikke hør på de gærningene under her. De er kvinner! Hør på typen til Glimtipper. Svaret hans er enkelt og en selvfølgelighet: Kan du ikke bare spørre ham?

Så enkelt er det. Vi menn er ikke rabiate hormonbomber som begynner å gråte dersom noen konstanterer noe vi allerde vet - i dette tilfellet at fyren har mye hår.

Hvis du var mann, derimot, og foretrakk at din kvinnelige kjæreste tok seg en shavings - vel; da kan det kreve en del psykologi for ikke å gi jenta en varig, psykisk knekk.

Men vi menn er normale.

Ha ha - herlig! :-)

Du har forresten en merkelig evne til å plutselig dukke opp i de underligste tråder - enten det gjelder hårete menn eller folk som savner gamle venner...;-) Er du en "lurker" under nytt nick, kanskje+

ShitDiddelyDo

Ha ha - herlig! :-)

Du har forresten en merkelig evne til å plutselig dukke opp i de underligste tråder - enten det gjelder hårete menn eller folk som savner gamle venner...;-) Er du en "lurker" under nytt nick, kanskje+

Jeg har da ikke dukket opp i noen tråd om å samle gamle venner? Eller tenker du på han gærningen inne på meldinger som nå i 5-6-7 år med jevne mellomrom har skrevet med seg selv? Åja. Jeg klarte ikke dy meg der. :)

Ellers har jeg lekt psykolog på psykopatforumet, og nå la jeg merke til at det var behov for meg også her.

Kvinner kan ikke svare på spørsmål som det der. Dere vil umiddelbart begynne å tenke på hvordan dere ville taklet det dersom en mann foreslo at dere barberte ryggen - og da blir svarene dere gir feil.

Men dere mener det godt. Det skal dere ha.

*Hehe* Rerne gorillaen han der ja! Men hadde fyren ellers vært drømmemannen så hadde ikke håret gjort noe som helst. :o)

Mener du at du kunne vært sammen med en som så ut som en apekatt??

Nei, her hadde ikke allverdens gode egenskaper kunnet oppveie for at fyren så ut som "bigfoot" selv...

Jeg hadde løpt både fort og langt hvis typen hadde avslørt en sånn hårmanke under klærne...

Personlig foretrekker jeg at mesteparten av håret sitter på hodet til fyren..,

Nei, her hadde ikke allverdens gode egenskaper kunnet oppveie for at fyren så ut som "bigfoot" selv...

Jeg hadde løpt både fort og langt hvis typen hadde avslørt en sånn hårmanke under klærne...

''Mener du at du kunne vært sammen med en som så ut som en apekatt??''

Ja, selvfølgelig, hvis resten av mannen var drømmemannen så hadde ikke den pelsen der hatt noen betydning. Tenk så godt og varmt om vinteren da! ;o)

Gjest høstløv

''Mener du at du kunne vært sammen med en som så ut som en apekatt??''

Ja, selvfølgelig, hvis resten av mannen var drømmemannen så hadde ikke den pelsen der hatt noen betydning. Tenk så godt og varmt om vinteren da! ;o)

Så slitsomt det må være å få tørket seg etter morgendusjen, må bruke hårføner på hele kroppen jo.

Gjest Ulvinnen

Hjelpe meg! Ville du virkelig gitt avkall på "all verdens god egenskaper" bare fordi mannen hadde mye hår på ryggen? Da ville du ikke fortjent bedre heller.

Det er helt andre egenskaper som ville fått meg til å skygge banen, som alkoholisme, vold, psykopati, at han ikke kunne styre økonomien sin, osv.

Gjest høstløv

Han kan saktens være drømmemannen med mange gode egenskaper selv om han har lite hår på hodet.

Annonse

Jeg har da ikke dukket opp i noen tråd om å samle gamle venner? Eller tenker du på han gærningen inne på meldinger som nå i 5-6-7 år med jevne mellomrom har skrevet med seg selv? Åja. Jeg klarte ikke dy meg der. :)

Ellers har jeg lekt psykolog på psykopatforumet, og nå la jeg merke til at det var behov for meg også her.

Kvinner kan ikke svare på spørsmål som det der. Dere vil umiddelbart begynne å tenke på hvordan dere ville taklet det dersom en mann foreslo at dere barberte ryggen - og da blir svarene dere gir feil.

Men dere mener det godt. Det skal dere ha.

Ja, det var den på meldinger jeg mente;-)

''Dere vil umiddelbart begynne å tenke på hvordan dere ville taklet det dersom en mann foreslo at dere barberte ryggen - og da blir svarene dere gir feil.''

he he...heldigvis svært så sjelden at kvinner har noe som helst behov for å barbere ryggen, da, men ser poenget ditt:-)

Her er forresten noe du kan kose deg med...;-)

http://www.myspaceantics.com//images/funny/hairy-girl.jpg

Gjest litt er sexy

Men vi menn er normale.

Haha, du har et poeng, der. Han kommer verken rett fra jungelen eller er overfølsom... Men nå har jeg lagt en plan for å få det vekk midlertidig: Jeg har kjøpt nytt undertøy og skal si jeg har lyst å utforske litt i senga og prøve nye ting. Og at jeg er veldig nysgjerrig hvordan det er uten hår, om det føles bedre osv. Og så kan jeg bare barbere det vekk og satse på at han ikke gjennomsuker meg.. Tror du det funker?

Gjest høstløv

Haha, du har et poeng, der. Han kommer verken rett fra jungelen eller er overfølsom... Men nå har jeg lagt en plan for å få det vekk midlertidig: Jeg har kjøpt nytt undertøy og skal si jeg har lyst å utforske litt i senga og prøve nye ting. Og at jeg er veldig nysgjerrig hvordan det er uten hår, om det føles bedre osv. Og så kan jeg bare barbere det vekk og satse på at han ikke gjennomsuker meg.. Tror du det funker?

Det er alltid bedre å være ærlig.

Hjelpe meg! Ville du virkelig gitt avkall på "all verdens god egenskaper" bare fordi mannen hadde mye hår på ryggen? Da ville du ikke fortjent bedre heller.

Det er helt andre egenskaper som ville fått meg til å skygge banen, som alkoholisme, vold, psykopati, at han ikke kunne styre økonomien sin, osv.

"Smaken er som baken" vet du.

Det finnes jo massevis av menn jeg, av ulike grunner, ikke kunne forelsket meg i, eller blitt kjæreste med, selvom de hadde aldri så gode egenskaper på mange områder!

Utseende har jo en viss betydning for hvem vi faller for.

Og på samme måte som vi tiltrekkes av enkelte ting, er det også noe vi oppfatter som "turn off."

Og sterk hårvekst er skikkelig turn off for meg. ..

Han kan saktens være drømmemannen med mange gode egenskaper selv om han har lite hår på hodet.

Jada. Gode egenskaper finnes i menn med alle slags "innpakninger"

Men "innpakningen" må også appelere til meg hvis jeg skal kunne falle for ham som en kjæreste og partner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...