Gjest Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei! Er en dame på 45. Fikk konstatert overgangsalder for et par måneder siden og fikk Trisekvens. Alle mine plager forsvant og blødningen kom på 1. dag med rød pille. Så første brett var en suksess. Er nå på mitt 2. brett og tok den 5. hvite pillen i går. Kjente typisk mensmurring i går kveld, syns det var rart og hadde blødninger i morges. Tok 6. hvite pille og murring fortsetter. Det kommer blod men det er litt tidlig ennå og si om det er mensen? Iallefall, det var ikke sånn det skulle være? Det står i bruksanvisningen at det er vanlig med blødningsforstyrrelser. Er det andre preparater som er bedre for meg da kanskje? Var så fornøyd for det virket så greit på det første brettet. Jeg hadde fremdeles mens før jeg begynte med Trisekvens, dog veldig uregelmessig, lange sykluser, hetetokter og dårlig nattesøvn, og lav østrogenproduksjon så det var nok overgangsalderen. Går det an å stoppe blødningene som kommer feil? Eller er det innkjøringsfase for kroppen og vanlig før alt faller til ro kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328961-trisekvens-og-uregelmessig-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.