Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid hatt et forhold til en gift mann. Vi har begge levd i vanskelige ekteskap, og ønsker nå et godt liv sammen resten av livet. Min venns kone har passert 70 år, og det er derfor vanskelig for han å gå fra henne. Han sliter voldsomt med samvittigheten i forhold til henne og hennes alder. Hun har fått vite om oss to nå, og presser min venn til det ytterste med trusler om ulike former for selvmord hvis han går fra henne. Hun følger han opp døgnet rundt, ringer og gråter og truer med å hoppe i sjøen, ta tabletter m.m. Min venn er helt utslitt og fra seg, jeg fortvilet. Hvordan bør han forholde seg til disse truslene? Hva kan vi gjøre med dette? Hvordan gå fram for å ivareta alle?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329026-trusler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...