Gjest kakham Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 hei ,takk for at dere hjelper folk gratis ,det er noe som jeg setter veldig pris på . problemet mitt gelder en person som oppfører seg merkelig ! Hun har dekket alle vinduer i sitt rom med flere lag av avis og stoff og sier at hun liker ikke at lyset kommer inni rommet! Sover med lys på om natten (hvis han sover ) ,noen ganger går ut på natta og kemmer tilbake noen timer senere(kan gå hele natta) . lyver mye om forskjellige ting Blir veldig fort sint og ikke kan kontrollerre seg lett,slik at det er mulig at hun skader andre rundt seg , dytter plutselig andre eller kaster store ting mot andre , ofte angerer etterpå men gjør samme ting igjen liker å se på skumle filmer og snakker om død og overnaturlige krefter tror at hun er mye bedre enn andre i familien mens ydmyker seg for andre som er ikke i hennes familie har vært flink i sin vanlig og enda høyere utdanning har svært gode hukommelse ,slik at kan puge en hel bok !! har en stor grad av misunnelse ,takler dårlig at andre får suksess i sitt liv tusen takk at dere hjelper meg med å gi meg litt råd om hvrdan skal jeg hjelpe denne personen . med hilsen vil være anonym 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er redd dette skyldes en psykose. Mest sannsynlig schizofreni. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.