Gå til innhold

merkelig oppførsel !

Anbefalte innlegg

Gjest kakham

hei ,takk for at dere hjelper folk gratis ,det er noe som jeg setter veldig pris på . problemet mitt gelder en person som oppfører seg merkelig ! Hun har dekket alle vinduer i sitt rom med flere lag av avis og stoff og sier at hun liker ikke at lyset kommer inni rommet! Sover med lys på om natten (hvis han sover ) ,noen ganger går ut på natta og kemmer tilbake noen timer senere(kan gå hele natta) . lyver mye om forskjellige ting Blir veldig fort sint og ikke kan kontrollerre seg lett,slik at det er mulig at hun skader andre rundt seg , dytter plutselig andre eller kaster store ting mot andre , ofte angerer etterpå men gjør samme ting igjen liker å se på skumle filmer og snakker om død og overnaturlige krefter tror at hun er mye bedre enn andre i familien mens ydmyker seg for andre som er ikke i hennes familie har vært flink i sin vanlig og enda høyere utdanning har svært gode hukommelse ,slik at kan puge en hel bok !! har en stor grad av misunnelse ,takler dårlig at andre får suksess i sitt liv tusen takk at dere hjelper meg med å gi meg litt råd om hvrdan skal jeg hjelpe denne personen . med hilsen vil være anonym

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329045-merkelig-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...