Gjest AngreP Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Hei. 29.03 hadde jeg ubeskyttet sex med min ex kjæreste. Dagen etter tok jeg angrepillen NorLevo. ( har aldri brukt angrepillen før). ca 5 dager senere fikk jeg en helt vanlig mens blødning som varte ca 4-5 dager. Denne blødningen var ca 2 uker før forventet menustrasjon. Nå har det gått snart 6 uker og jeg har ikke fått noe ny blødning. Jeg er livredd for å være gravid, har ikke tort å ta en graviditets test. Har ikke hatt sex med noen andre i denne perioden. Jeg har alltid hatt regelmessig menustrasjon. Håper på svar;) Hilsen jente 29 år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Angrepillen kan kødde opp syklusen, men du må ta en ny test når du ikke har hatt mensen på 6 uker!!! Om du skulle være gravid allikevel så forsvinner det svært sjeldent av seg selv bare fordi man fortrenger at det kan være der... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. mai 2009 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er usikker på hva du mener noen kan fortelle deg? Du må ta en graviditettest for å være sikker. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Beklager noe sent svar. Det er helt normalt å ha uregelmessig mens de første måneder etter bruk av angrepille. Det er ALLTID anbefalt å ta en ny gravitest 2-4 uker etter bruk av denne. Synes du skal gjøre dette så du slipper å bruke energi på å engste deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.