Gjest Følelses kaos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vi er i tredve årene og har vert samboere i 8år, gift i 5. videre har vi to små barn, 4 og 2 år. Vi var på ferie ett sted i tre måneder. Her fikk vi raskt et stamsted på en strandresturant og ble kjent med de som jobbet der. Vi kom hjem igjenn og jeg trodde vi hadde hatt en fin ferie. Min kone, som delvis er fra landet vi var i, dro tilbake til en annen del av landet for å besöke noe familie. Hun ringte meg og sa at hun ikke fölte seg velkommen hos familien og ville dra til stedet vi hadde vert sammen. Hun var borte i tre uker. Hun kom hjem og hvar hjemme i tre dager. Hun sa da at hun hadde fått en telefon om at faren hennes var lagt inn på et sykehus i Tjekkia ( hun sa han hadde vert på foretnings reise der) og at tilstanden var kritisk og at hun ville dra i tilfelle det gikk galt med ham. Dette viste seg derimot og ikke vere sant. Jeg fant ut, for ca. en uke siden, at hun hadde dratt tilbake til ferielandet vårt for å treffe en mann som hun hadde hatt et sexuelt forhold med mens vi var der. Han jobbet på stamstedet vårt så jeg visste godt hvem det var. Jeg ble i sjokktilstand. Jeg vet ikke hvor mange ganger de har ligget med hverandre, men at det har skjedd flere ganger, Hun oppsökte ham også den andre gangen hun dro til dette landet. Hun har innrömmet at hun var litt forelsket i ham. Etter at jeg fant dette ut har jeg vert helt knust og ikke klart å fungere i det heletatt. Jeg er i sjokk. Visste ikke at noe kunne föles så vondt. Jeg föler også mye sinne og hat. Hvordan kunne hun gjöre dette rett forann nesa på meg og barna. Vi pratet og hygget oss sammen med denne mannen og han koste og lekte med barna våre hver dag mens vi var der. På kvelden passet jeg barna mens min kone sa hun skulle ut for å treffe venner og isteden traff ham. Dagen etter hygget vi oss igjenn med denne mannen og han lekte med barna våre. Slik gikk dagene. Hvordan er det mulig å vere så kald og kynisk samtidig som hun sier hun elsker meg? Da jeg fant det ut og konfronterte henne med det nektet hun og fant på lögner. Först når jeg siterte venner av henne som hun hadde fortalt det til, innrömmet hun det. Hun fortsatte å lyve for meg om hvor mange ganger de hadde möttes og om andre ting også. Jeg har hele tiden måttet grave og lete etter sannheten. Jeg finner stadig ut nye ting hun lyver om. Hvordan kan jeg kunne stole på henne igjenn? Hvet ikke hva som er sandt og usandt. Hun lyver hele tiden. Kanskje for å pröve å redde forholdet. Når vi snakker om det sier hun at det er mye min skyld. Sier jeg har vert kald og avvisende i lang periode noe som sikkert stemmer.Hun sier hun var desperat etter nerhet som hun ikke fikk hos meg. Jeg har nok ikke gitt henne omsorgen og varmen hun trenger, men jeg elsker henne höyt. Jeg todde alt var bra. jeg var lykkelig. Tror hun elsker meg. Smerten min er enorm. Klarer ikke tenke klart. Noe av det verste er alle lögnene, Hvordan skal jeg vite hva som er sant? En del av meg vil bare dra og aldri se henne igjenn. Men så er det barna. Jeg elsker den familien vi var. Er det håp for oss, eller er det bare å utsette enda mere sorg. Kan noen hjelpe meg med noen gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329061-hun-var-utro-er-jeg-gal-som-vurderer-%C3%A5-pr%C3%B6ve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.