Gå til innhold

Smerter ved tinningen

Anbefalte innlegg

Gjest joika
Skrevet

Har i hele dag plagdes med smerter i tinningsområdet. Både skarpe (lynende) smerter og bankende, pulserende smerter. Varer i noen sekunder. Ingen andre smerter eller symptomer. Noen som vet hva dette kan være? Utrolig plagsomt.

Gjest prust
Skrevet

Ice pick headache?

http://headaches.about.com/od/otherheadpain/a/ice_picks.htm

Leste om dette for første gang her på doktoronline i forrige uke. Har det samme selv, men ikke gjennom hele dagen heldigvis-. Høres slitsomt ut :-(

Så rart - dette passer veldig godt på det jeg hadde store deler av gårsdagen - med skarpe plutselige syl-stikk i beinet bar høyre øre - intens nervesmerte, som bare varte 1-2 sekunder, men som i perioder kom 1 gang i minuttet, i perioder hvert 10. minutt.

Jeg har hatt det før, men aldri funnet ut av det.

Det jeg gjorde i går, var å presse hardt der i det/like etter det kom, og massere punktet. I dag er jeg skikkelig øm der, og det kjennes ut som om jeg har blåmerke der og er hoven...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har også sånn noen ganger. Tror det henger sammen med spenningshodepine for min del. Skikkelig smertefullt. :(

Skrevet

Stresset?

Jeg får vondt ved tinningen hvis jeg er stresset i hverdagen og biter kjevene sammen.

Typisk tegn på at jeg trenger å løsne opp litt.

Gjest Kjentt bruker
Skrevet

her i norge er vi stolt iaallefall.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...