Gå til innhold

Skilsmisse nr 2?

Anbefalte innlegg

Gjest skilt igjen?

Dessverre ser det ut som om det går føyken med min mann og meg. Vi har vært sammen i 6 år, og jeg har en sønn på 10,5 år fra forrige ekteskap.

Hvordan fortelle dette - nok en gang? Barnet bor hos meg (er hos sin far annenhver helg) og jeg ønsker å skåne han mest mulig. Blir dette for mye for barn?

Jeg skulle ønske vi kunne fått det til å fungere, men det ser nok ut som om han har bestemt seg at det ikke vil fungere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329091-skilsmisse-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skilt igjen?

Kommer dette til å komme som et sjokk på ditt barn? Eller tror du han allerede har merket det? Normalt sett tror jeg han vil komme til å takle dette helt greit, men nå vet jo ikke jeg hvor nært din mann og din sønn står hverandre...

Jeg vet ikke om han har merket noe. Vi krangler nemlig svært sjelden høylydt. Det går ganske folkelig og smertefritt for seg :-)

Min sønn er nært knyttet til min mann. Pga. min arbeidssituasjon er de sammen hver morgen og hver ettermiddag før jeg kommer hjem. Min mann er også veldig flink til å involvere han i diverse "gutteprosjekter".

Jeg tror vel også at det skal gå greit, men man synes jo litt synd på de små. Som ikke har noe de skulle sagt i slike sammenhenger. Men for å si det sånn - det er siste gang jeg involverer meg med en mann av seriøs karakter igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329091-skilsmisse-nr-2/#findComment-2751769
Del på andre sider

Yeah_Right!

Jeg vet ikke om han har merket noe. Vi krangler nemlig svært sjelden høylydt. Det går ganske folkelig og smertefritt for seg :-)

Min sønn er nært knyttet til min mann. Pga. min arbeidssituasjon er de sammen hver morgen og hver ettermiddag før jeg kommer hjem. Min mann er også veldig flink til å involvere han i diverse "gutteprosjekter".

Jeg tror vel også at det skal gå greit, men man synes jo litt synd på de små. Som ikke har noe de skulle sagt i slike sammenhenger. Men for å si det sånn - det er siste gang jeg involverer meg med en mann av seriøs karakter igjen!

Det er jo klart at han sikkert blir lei seg dersom han har et godt forhold til din mann. Kanskje de kan beholde vennskapet og eventuelt finne på ting uansett? Det kan jo være en ide og avklare dette med din mann før du legger dette frem for din sønn. Selv om det normalt sett ikke blir noe av slikt samhold i ettertid kan det jo lette litt på situasjonen dersom muligheten er der.

Lykke til!

BTW: Mener du at du ikke ønsker et seriøst forhold til en mann eller et forhold til en seriøs mann? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329091-skilsmisse-nr-2/#findComment-2751787
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...