Gå til innhold

Erfaring med astma og c-pap?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det i dag

Jeg har astma, og i vinter var jeg på sykehuset for søvnregistrering. Den viste at jeg puster nokså ujevnt, og at det antagelig fører til dårlig søvnkvalitet. (Jeg er da også konstant trøtt, føler meg aldri skikkelig uthvilt).

Og nå skal jeg på sykehuset for å få prøvd ut c-pap utstyr. Kjenner jeg blir litt i tvil, det virker som "overkill". Men jeg må jo bare prøve. Lurer på om det er noen her som har erfaring med denne type utstyr, og hvordan det har påvirket søvnkvaliteten. Tenker også på at utstyret i seg selv må da føles hemmende om natta? Antagelig skal jeg ha nesegrime, men jeg vil jo merke at den er der. Så.. erfaringer mottas med STOR takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329107-erfaring-med-astma-og-c-pap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min brukte c-pap (eller rettere sagt bi-pap), og hadde god nytte av det. Det var litt styr med å finne en maskeløsning som fungerer, men etter at det var løst så våknet han mer uthvilt om morgenen. Brukte ikke lang tid på å venne seg til det.

Ville forsøkt en periode hvis jeg var deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...