Gå til innhold

helseangst

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå 123

Jeg er til utredning for somatisk lidelse. Skulle bli henvist til avdeling for flere uker

siden, men henvisningen er enda ikke sendt. Har lest på internett og

det kan være alvorlig. Jeg får derfor helseangst og blir frustrert. Det å

måtte ringe selv og ventingen på time, venting på svar fra utredning, det er hele tiden nye ting som dukker opp og må utredes videre. Alt dette er med på å

forverre psyken som ikke er bra fra før.

Jeg har prøvd å ta det som det kommer, men etter som jeg ikke blir

ferdig med utredning og ikke får noe svar klarer jeg det ikke lenger. Takler ikke ventingen.

Trenger råd og hjelp for å takle dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329110-helseangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym nå 123

Hvi jeg forstår deg rett, så er du kommet inn til utredning og er i gang ? Da skulle det ikke være nødvendig å vente i ukevis for å komme videre.

Det ser ut til å være slik. Fra en avdeling på sykehuset til en annen har tatt flere uker og enda har de ikke fått den. Når jeg har tatt telefonene for å sjekke det opp er jeg totalt psykisk utslitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329110-helseangst/#findComment-2751823
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...