Gjest anonym nå 123 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er til utredning for somatisk lidelse. Skulle bli henvist til avdeling for flere uker siden, men henvisningen er enda ikke sendt. Har lest på internett og det kan være alvorlig. Jeg får derfor helseangst og blir frustrert. Det å måtte ringe selv og ventingen på time, venting på svar fra utredning, det er hele tiden nye ting som dukker opp og må utredes videre. Alt dette er med på å forverre psyken som ikke er bra fra før. Jeg har prøvd å ta det som det kommer, men etter som jeg ikke blir ferdig med utredning og ikke får noe svar klarer jeg det ikke lenger. Takler ikke ventingen. Trenger råd og hjelp for å takle dette. 0 Siter
FGT Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hvi jeg forstår deg rett, så er du kommet inn til utredning og er i gang ? Da skulle det ikke være nødvendig å vente i ukevis for å komme videre. 0 Siter
Gjest anonym nå 123 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hvi jeg forstår deg rett, så er du kommet inn til utredning og er i gang ? Da skulle det ikke være nødvendig å vente i ukevis for å komme videre. Det ser ut til å være slik. Fra en avdeling på sykehuset til en annen har tatt flere uker og enda har de ikke fått den. Når jeg har tatt telefonene for å sjekke det opp er jeg totalt psykisk utslitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.