Gå til innhold

Slutte med snus, begynt med nikotin suge tabl.

Anbefalte innlegg

Gjest nedutti

Har vært avhengig av snus i mange år nå, og vil nå slutte.

Har begynt med 2 g nikotinsugetabletter.

Dette har veldig bra virkning på meg, og jeg har ikke behov for snus lenger.

Merker godt at kroppen får nok nikotin, og har ikke abstinenser.

Det jeg er litt redd for er at dette skal skape enda mer avhengighet, og at jeg ikke klarer å droppe niktinen helt.

Og hvor skadelig er dette for kroppen , det med å få tilført nikotin kontinuerlig.

Er det kreftfremkallende, og like skdaelig som snus?

Hvilken plan bør jeg nå ha for å klare å slutte helt?

Er poenget å gå gradvis ned på gram nikotin?

Noen med erfaring?

• 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Selv snuste jeg en boks om dagen på slutten og har snust i 20år.

Det er jo nikotin som er giften, så jeg ser ikke poenget med å slutte å snuse hvis du skal bruke sugetabletter?

Jeg kan skjønne det hvis man røyker siden det er enda mer skadelig.

Å slutte å snuse er egentlig ikke så vanskelig. Første 48 timene kan du ha et enormt sug - men etter en uke har mye avtatt. Etter to uker har man nesten ikke sug lenger.

Det er lett å slutte - det som er vanskelig er å ikke starte igjen - når du foreks drikker alkohol :)

Jeg har blitt en mye mer "rolig" person etter jeg sluttet med nikotin og jeg anbefaler deg å prøve det samme - hvis du er motivert for det :)

Jeg synes også at ONICO hjalp meg når jeg ble full. Da var det egentlig ikke nikotin jeg savnet, men å ha noe som lå under leppa og svei.. Onico er fri for nikotin. Hender faktisk jeg tar det en dag i dag også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...