Gjest takk for meg!!! Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 er dere tottalt blottet for å se hva enkelte gjør mot enkelte brukere her på forumet?? at noen tillater seg å kviste utav seg usakligheter og spydigheter...men at de som styrer forumet godtar det!!?? nei dette vil jeg ikke være vitne til lengre!! 0 Siter
Gjest og takk til deg Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Neivel. Takk til deg, og ha det godt. Jeg skjønner ikke hva du reagerer slik på, men om du ikke vil være vitne til det lenger er det jo bare å dra herfra, som du også sier du skal gjøre. 0 Siter
Skyer Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Selv om det er åpenbart for deg hvem du mener og hvilken/hvilke tråder du snakker om her, så er det kanskje ikke det for alle andre. Det er ikke alle som følger alle tråder. Og når du er så uspesifikk så kan det fort skape en del usikkerhet...og folk lurer på om de kan ha sagt noe galt. Det er litt dumt.... 0 Siter
Gjest Takk til deg Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Kan dette passe? http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopat 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hva? Hvor? .. :-( Henger meg på den.... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Kan dette passe? http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopat Du.. dette er jo slemt. Du gir trådstarter rett her, hold deg saklig.. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Det finnes mennesker av alle slag,også her på DOL. Alle er ikke venner og folk har ulike toleransegrenser,mennesker er rare og ikke til å bli klok på. 0 Siter
frosken Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Hei:-) Av og til tillater folk seg å komme med ufine og ganske sårende kommentarer siden de kan gjøre det anonymt. Har sett noen slike kommentarer som jeg oppfatter som egnet til å såre i dag. Jeg synes allikevel ikke doktoronline sitt psykiatriforum totalt sett er preget av at folk er slemme mot hverandre. Slik jeg ser det, så er forumets brukere stort sett ganske villige til å forsøke å være konstruktive i forhold til hverandre, - med noen negative unntak. 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tenker at om du synes dette om dolerene så får du holde deg unna DOL. Det er kanskje ikke riktig forum for deg? 0 Siter
Gjest sier nå jeg Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 ''er dere tottalt blottet for å se hva enkelte gjør mot enkelte brukere her på forumet?? at noen tillater seg å kviste utav seg usakligheter og spydigheter...men at de som styrer forumet godtar det!!?? nei dette vil jeg ikke være vitne til lengre!!'' Sier meg enig med de andre her. Hvis forumet vekker slike følelser i deg, så er det helt sikkert sunt for deg å forlate åstedet. 0 Siter
Gjest zanadia Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Mennesker er slemme i perioder, slik er det bare!! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Det finnes mennesker av alle slag,også her på DOL. Alle er ikke venner og folk har ulike toleransegrenser,mennesker er rare og ikke til å bli klok på. Signerer denne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.