Gå til innhold

hvorfor er dere så slemme???

Anbefalte innlegg

Gjest takk for meg!!!
Skrevet

er dere tottalt blottet for å se hva enkelte gjør mot enkelte brukere her på forumet?? at noen tillater seg å kviste utav seg usakligheter og spydigheter...men at de som styrer forumet godtar det!!?? nei dette vil jeg ikke være vitne til lengre!!

Videoannonse
Annonse
Gjest og takk til deg
Skrevet

Neivel. Takk til deg, og ha det godt. Jeg skjønner ikke hva du reagerer slik på, men om du ikke vil være vitne til det lenger er det jo bare å dra herfra, som du også sier du skal gjøre.

Skrevet

Selv om det er åpenbart for deg hvem du mener og hvilken/hvilke tråder du snakker om her, så er det kanskje ikke det for alle andre. Det er ikke alle som følger alle tråder.

Og når du er så uspesifikk så kan det fort skape en del usikkerhet...og folk lurer på om de kan ha sagt noe galt. Det er litt dumt....

Gjest Kimmie
Skrevet

Det finnes mennesker av alle slag,også her på DOL. Alle er ikke venner og folk har ulike toleransegrenser,mennesker er rare og ikke til å bli klok på.

Skrevet

Hei:-)

Av og til tillater folk seg å komme med ufine og ganske sårende kommentarer siden de kan gjøre det anonymt. Har sett noen slike kommentarer som jeg oppfatter som egnet til å såre i dag. Jeg synes allikevel ikke doktoronline sitt psykiatriforum totalt sett er preget av at folk er slemme mot hverandre.

Slik jeg ser det, så er forumets brukere stort sett ganske villige til å forsøke å være konstruktive i forhold til hverandre, - med noen negative unntak.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Jeg tenker at om du synes dette om dolerene så får du holde deg unna DOL. Det er kanskje ikke riktig forum for deg?

Gjest sier nå jeg
Skrevet

''er dere tottalt blottet for å se hva enkelte gjør mot enkelte brukere her på forumet?? at noen tillater seg å kviste utav seg usakligheter og spydigheter...men at de som styrer forumet godtar det!!?? nei dette vil jeg ikke være vitne til lengre!!''

Sier meg enig med de andre her. Hvis forumet vekker slike følelser i deg, så er det helt sikkert sunt for deg å forlate åstedet.

Gjest zanadia
Skrevet

Mennesker er slemme i perioder, slik er det bare!!

Skrevet

Det finnes mennesker av alle slag,også her på DOL. Alle er ikke venner og folk har ulike toleransegrenser,mennesker er rare og ikke til å bli klok på.

Signerer denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...