Gå til innhold

Å tørre...?

Anbefalte innlegg

Gjest zanadia

Har faktisk lyst til å søke på skole igjen. Har vært psykisk syk i en del år og står på "randen" til å bli uføretrygdet. Men vil ikke dette jeg, stritter imot med "hud og hår." Hadde jeg ønsket det, hadde nok trygden vært innvilget. Men jeg prøver hele tiden ut noe som jeg har lyst til, gir ikke opp (ihvertfall ikke i perioder.)

Nå er jeg - igjen- bedre, det er sommer og da ser alt lysere ut. Men av erfaring vet jeg, dessverre, at jeg får mine nedturer når vinteren kommer. Behandleren mener jeg skal roe ned, men jeg vil ikke...Har sånn foreløpig uføretrygd, fikk den nettopp fornyet. De har ikke gitt opp håpet om at jeg har et restpotensiale når det gjelder jobb..det var da noe..

Vel, hoppe i det, eller krype?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329150-%C3%A5-t%C3%B8rre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det er moro å jobbe

Kanskje nedturene dine blir litt forsterket av at du ikke har noe å henge fingrene og tankene på når vinteren kommer?

Er dette noe du kan prøve ut ved hjelp av NAV?

Kurser, utplasseringer osv som kan gi deg en mulighet til å prøve men som ikke setter det største presset på deg sånn med en gang

Hadde jeg følt som deg så hadde jeg sjekket rundt dette, gransket meg selv for å finne ut hva som kunne gi meg en god tilfredsstillelse å holde på med og så hadde jeg hoppet i det.

Bare husk å ikke bli skuffet over deg selv hvis det skulle vise seg å ikke passe for deg, eller være for tidlig. Du prøver, det står det respekt av. Glem ikke det!

Ønsker deg lykke til, håper du finner noe som kan gi deg noe :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329150-%C3%A5-t%C3%B8rre/#findComment-2752127
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...