tjohei Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg lever veldig tilbaketrukket for tiden. Det virker som om det er slik jeg ønsker å ha det da jeg ikke greier å være sammen med folk uten å mistrives. Noen ganger lurer jeg på om jeg ikke liker mennesker. Det er akkurat som om jeg ikke liker væremåten deres eller alt som kommer ut av munnen på dem. Å leve isolert er heller ikke noe løsning. Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg? 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Du kan jo heller være med dem som det gir mening å være med,man kan ikke like alle heller. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 ''Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg?'' Kansje du er den som trives blant få og de som du føler godtar deg slik du er og dermed får deg til å slappe av? Noen tanker bare.. 0 Siter
Orio Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Det kan være utmattende å være sammen med folk som krever mye, særlig når en selv er dårlig. (Naturlig nok.) Har du tenkt gjennom om det er de andre som krever mye av deg eller om det er du selv som gjør det? Noen ganger kan vi jo overføre de kravene vi har til oss selv på andre, tenke at det er de som krever. Trives du ikke sammen med noen? Eller er det bare enkelte du ikke trives sammen med? 0 Siter
FGT Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Kan være flere grunner til det, men har du vært slik fra du var ung, eller er det noe som har kommet i voksen alder, hvis du er voksen da ? 0 Siter
tjohei Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 ''Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg?'' Kansje du er den som trives blant få og de som du føler godtar deg slik du er og dermed får deg til å slappe av? Noen tanker bare.. Ja, jeg føler meg avhengig av å være i inkluderende omgivelser. 0 Siter
tjohei Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Skrevet 26. mai 2009 Du kan jo heller være med dem som det gir mening å være med,man kan ikke like alle heller. Dette er et problem i forhold til jobb hvor jeg ikke kan bestemme hvem jeg skal omgås. 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Dette er et problem i forhold til jobb hvor jeg ikke kan bestemme hvem jeg skal omgås. Ok,nei da er du nok ganske "låst" i den situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.