Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lever veldig tilbaketrukket for tiden. Det virker som om det er slik jeg ønsker å ha det da jeg ikke greier å være sammen med folk uten å mistrives. Noen ganger lurer jeg på om jeg ikke liker mennesker. Det er akkurat som om jeg ikke liker væremåten deres eller alt som kommer ut av munnen på dem. Å leve isolert er heller ikke noe løsning. Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329157-n%C3%A5r-det-g%C3%A5r-utover-det-sosiale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg?''

Kansje du er den som trives blant få og de som du føler godtar deg slik du er og dermed får deg til å slappe av?

Noen tanker bare..

Det kan være utmattende å være sammen med folk som krever mye, særlig når en selv er dårlig. (Naturlig nok.)

Har du tenkt gjennom om det er de andre som krever mye av deg eller om det er du selv som gjør det? Noen ganger kan vi jo overføre de kravene vi har til oss selv på andre, tenke at det er de som krever.

Trives du ikke sammen med noen? Eller er det bare enkelte du ikke trives sammen med?

''Hva kommer det av at jeg mistrives sosialt og heller velger å være alene eller sammen med folk som ikke krever så mye av meg?''

Kansje du er den som trives blant få og de som du føler godtar deg slik du er og dermed får deg til å slappe av?

Noen tanker bare..

Ja, jeg føler meg avhengig av å være i inkluderende omgivelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...