ungmann89 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg er en gutt på snart 20 som har vært plaget gjennom hele ungdomsåra med gule stafylokokker. Har fått store byller i ansiktet til som er ubehagelige og ikke så pent å se på. Gjennom åra har de kommet fler, hyppigere,større og verre. Jeg har prøvd alt av kremer og medisiner: tetracyclin,dalacin,antiseptisk osv. For ikke så lenge siden fikk jeg antibiotika kur også, men den funka heller ikke. Legen jeg er hos tar det ikke seriøst og det irriterer meg. Jeg begynner å lure på om jeg har MRSA, som er antibiotika resistente gule stafylokokker og dette skal visst være farlig. Og jeg blir mer redd for hver dag som kommer. Ingenting funker og legen vil ikke gjøre noe. Noen som vet hva jeg kan gjøre? jeg har ikke lyst til å se ut som et troll resten av livet. ungdomsåra mine er allerede ødelagt pga av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329162-mrsa-gule-stafylokokker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.