Gjest helle dussen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Vi har en spesiell dag idag. Skal spise ute, og etterpå vil vi kose oss med en romantisk komedie. Vil gjerne ha tips til hvilke filmer som er bra?! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hvis dere er litt voksne så anbefaler jeg "Når du minst venter det" med Jack Nicholson og Diane Keaton. Jeg elsker den filmen og har sett den flere ganger! ))) 0 Siter
Spirello Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Kino eller leie? Hvis dere skal leie så anbefaller jeg "P.S I love you". Synes den er helt fantastisk! Både litt trist, morsom og utrolig romatisk.. jeg så den alene, men skulle ønske jeg så den med min kjære. Jeg satt og grein så snørr og tårer rant, og like etterpå holdt jeg på å le meg i hjæl. En film jeg uten tvil kan se mange ganger og fortsatt grine og le. kos dere! ) 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Fornuft og følelser er alltid fin å se:-) Hvis man liker de litt gammeldagse filmene, da. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Fornuft og følelser er alltid fin å se:-) Hvis man liker de litt gammeldagse filmene, da. Den kan vel ikke kalles komedie, men romantisk er den så det holder:-) 0 Siter
Gjest Helle dussen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hvis dere er litt voksne så anbefaler jeg "Når du minst venter det" med Jack Nicholson og Diane Keaton. Jeg elsker den filmen og har sett den flere ganger! ))) Vi elsker rom komedier, og denne har vi sett. En herlig film! )Takk for tipset. 0 Siter
Gjest Helle dussen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Fornuft og følelser er alltid fin å se:-) Hvis man liker de litt gammeldagse filmene, da. Elsker alle Jane Austen filmene, men mannen er ikke like begistret, men et nydelig forslag likevel. Takker 0 Siter
Gjest Helle dussen Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Kino eller leie? Hvis dere skal leie så anbefaller jeg "P.S I love you". Synes den er helt fantastisk! Både litt trist, morsom og utrolig romatisk.. jeg så den alene, men skulle ønske jeg så den med min kjære. Jeg satt og grein så snørr og tårer rant, og like etterpå holdt jeg på å le meg i hjæl. En film jeg uten tvil kan se mange ganger og fortsatt grine og le. kos dere! ) Jippi, endelig en film jeg/vi ikke har sett. Vi digger genren, og denne filmen har jeg bare hørt skal være bra, men i dag sto det helt stille i hodet mitt om hvilken film vi skal leie. Denne må det bli, tenker jeg. Takk ) 0 Siter
fjuppi Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Dere har vel sett Love actually? Det er min favoritt-romantiske komedie. Drar den fram minst en gang i året. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Elsker alle Jane Austen filmene, men mannen er ikke like begistret, men et nydelig forslag likevel. Takker De jeg kommer på er nesten bare slike superkjente filmer som dere sikkert har sett før, men nevner likevel i fleng (med stjerne bak de beste): Love Actually *** Da Han møtte Henne *** Pretty Woman ** Sleepless in Seattle Hitch Notting Hill ** Og for å nevne noen klassikere: Gentlemen prefer blondes og Singin' in the Rain 0 Siter
Gjest Reddix Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 The Notebook, fantastisk romantisk film som komer til å røre deg langt inn i herterota. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Just like heaven eller PS i love you. *sukk* 0 Siter
Gjest Neela Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Just like heaven eller PS i love you. *sukk* Må henge meg med på Just like heaven! Er den første filmen jeg kommer på når det gjelder romantiske komedier. The Notebook og Flaskeposten er også å anbefale. 0 Siter
Gjest mine forslag... Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 4 bryllup, pretty woman, dirty dancing.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.