Gå til innhold

Den perfekte romantiske komedie?

Anbefalte innlegg

Gjest helle dussen
Skrevet

Vi har en spesiell dag idag. Skal spise ute, og etterpå vil vi kose oss med en romantisk komedie. Vil gjerne ha tips til hvilke filmer som er bra?! :)

Skrevet

Hvis dere er litt voksne så anbefaler jeg "Når du minst venter det" med Jack Nicholson og Diane Keaton. Jeg elsker den filmen og har sett den flere ganger! :o)))

Skrevet

Kino eller leie? Hvis dere skal leie så anbefaller jeg "P.S I love you". Synes den er helt fantastisk! Både litt trist, morsom og utrolig romatisk.. jeg så den alene, men skulle ønske jeg så den med min kjære. Jeg satt og grein så snørr og tårer rant, og like etterpå holdt jeg på å le meg i hjæl. En film jeg uten tvil kan se mange ganger og fortsatt grine og le. kos dere! :o)

Skrevet

Fornuft og følelser er alltid fin å se:-) Hvis man liker de litt gammeldagse filmene, da.

Skrevet

Fornuft og følelser er alltid fin å se:-) Hvis man liker de litt gammeldagse filmene, da.

Den kan vel ikke kalles komedie, men romantisk er den så det holder:-)

Gjest Helle dussen
Skrevet

Hvis dere er litt voksne så anbefaler jeg "Når du minst venter det" med Jack Nicholson og Diane Keaton. Jeg elsker den filmen og har sett den flere ganger! :o)))

Vi elsker rom komedier, og denne har vi sett. En herlig film! :))Takk for tipset.

Gjest Helle dussen
Skrevet

Elsker alle Jane Austen filmene, men mannen er ikke like begistret, men et nydelig forslag likevel. Takker :)

Gjest Helle dussen
Skrevet

Kino eller leie? Hvis dere skal leie så anbefaller jeg "P.S I love you". Synes den er helt fantastisk! Både litt trist, morsom og utrolig romatisk.. jeg så den alene, men skulle ønske jeg så den med min kjære. Jeg satt og grein så snørr og tårer rant, og like etterpå holdt jeg på å le meg i hjæl. En film jeg uten tvil kan se mange ganger og fortsatt grine og le. kos dere! :o)

Jippi, endelig en film jeg/vi ikke har sett. Vi digger genren, og denne filmen har jeg bare hørt skal være bra, men i dag sto det helt stille i hodet mitt om hvilken film vi skal leie. Denne må det bli, tenker jeg. Takk :))

Skrevet

Dere har vel sett Love actually? Det er min favoritt-romantiske komedie. Drar den fram minst en gang i året.

Skrevet

Elsker alle Jane Austen filmene, men mannen er ikke like begistret, men et nydelig forslag likevel. Takker :)

De jeg kommer på er nesten bare slike superkjente filmer som dere sikkert har sett før, men nevner likevel i fleng (med stjerne bak de beste):

Love Actually ***

Da Han møtte Henne ***

Pretty Woman **

Sleepless in Seattle

Hitch

Notting Hill **

Og for å nevne noen klassikere:

Gentlemen prefer blondes og Singin' in the Rain

Gjest Reddix
Skrevet

The Notebook, fantastisk romantisk film som komer til å røre deg langt inn i herterota.

Snorkfrøken
Skrevet

Just like heaven eller PS i love you.

*sukk*

Gjest Neela
Skrevet

Just like heaven eller PS i love you.

*sukk*

Må henge meg med på Just like heaven! Er den første filmen jeg kommer på når det gjelder romantiske komedier. The Notebook og Flaskeposten er også å anbefale.

Gjest mine forslag...
Skrevet

4 bryllup, pretty woman, dirty dancing....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...