Gjest Gjest1945 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hei. Vi klarte å "miste" en penisring i rumpa og lurer på om det er farlig, om den vil komme ut av seg selv eller om den må fjernes av en lege...Jeg syns det er kjempeflaut så jeg har ikke sagt noe til fastlegen. Det er over ett år siden og jeg har ikke hatt noe plager bortsett fra noe ubehag og smerter i sommer. Da gikk jeg til legen som tok en titt og sjekket prostata med fingrene. Han mente da at ubehaget bare var rifter eller noe...ufarlig. Ville han ha merket det om den fortsatt var der eller er det mulig at den kan ha kommet seg lengre opp i tarmen? Er det mulig at den fortsatt er der? Jeg har i alle fall ikke lagt merke til det om den har kommet ut på naturlig vis. Vil den kunne gjøre noen skade om den ikke kommer ut på naturlig måte? Bekymret...trenger jeg å være det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329172-flau-hendelse-der-bak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.