Gå til innhold

Flau hendelse "der bak".

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1945

Hei. Vi klarte å "miste" en penisring i rumpa og lurer på om det er farlig, om den vil komme ut av seg selv eller om den må fjernes av en lege...Jeg syns det er kjempeflaut så jeg har ikke sagt noe til fastlegen. Det er over ett år siden og jeg har ikke hatt noe plager bortsett fra noe ubehag og smerter i sommer. Da gikk jeg til legen som tok en titt og sjekket prostata med fingrene. Han mente da at ubehaget bare var rifter eller noe...ufarlig. Ville han ha merket det om den fortsatt var der eller er det mulig at den kan ha kommet seg lengre opp i tarmen? Er det mulig at den fortsatt er der? Jeg har i alle fall ikke lagt merke til det om den har kommet ut på naturlig vis. Vil den kunne gjøre noen skade om den ikke kommer ut på naturlig måte? Bekymret...trenger jeg å være det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329172-flau-hendelse-der-bak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...