Gå til innhold

Det som ikke skulle skje skjedde!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat kommet hjem fra sydenferie og der skjedde no som ikke skulle skje.

Jeg traffe en gutt og vi hadde sex. Dette var første gang for meg og i etter tid har jeg tenkt mye på om det som har skjedd etter på er normalt.

Det er 5 dager siden nå og det jeg fortsatt vondt neden til, i tillegg har jeg hatt brun utflod noe som har avtatt en del i det siste da. Skal det være sånn?

I tillegg lurer jeg på om jeg kanskje er for trang, for det føltes ikke som om han kom helt inn i meg??

Please!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32918-det-som-ikke-skulle-skje-skjedde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ganske vanlig at det blør ved første samleie og at det kan vare noen dager og være vondt. Det er ikke tegn på at du på noen måte er unormal eller trang. Hvis han ikke brukte kondom bør du om en ukes tid sjekke deg for evt kjønnssykdom (chlamydia)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...