Gå til innhold

Oralsex MED kondom, ikke samleie..

Anbefalte innlegg

Gjest angrende synder32

hei! Jeg har vært så dum at jeg fikk utført oralsex med kondom av en kvinne som har vært sammen med mange andre enn meg selv. Jeg hverken gav oralsex tilbake eller hadde noen som helst for for annen sexuell kontakt. Jeg hadde ikke, og har heller ikke nå noen som helst sår eller rifter på min penis. Nå er jeg supernervøs for at jeg skal ha påført meg smitte av en eller annen kjønnssykdom. Ikke bare nervøs for HIV, men også herpes, klamydia, gonore, HPV, syfilis etc. Jeg har ingen symptomer på noe som helst nå noen dager etter seansen, annet ennen psykiske men. Jeg er en angrende synder, da jeg er gift og har kone, og det er uaktuelt for meg å fortelle om hendelsen. Dersom det påvises noe, sier jeg at det må ha ligget latent fra før vi møttes (har vært sammen i to år). Har sett enkelte svar på google om at dette kan skje. Jeg kommer IKKE til å trekke fram kondom når min kone og jeg er sammen, da dette liksom skulle komme ut av det blå og vekke mistanke. Men først og fremst har jeg behov for en beroligelse om at jeg faktisk kan glemme hele greia, og slå meg til ro med at jeg har lært min lekse og at sidesprang ikke er min greie. Så hvor liten er egentlig risikoen for smitte av en SOI ved mottagelse av oralsex med kondom uten samleie? Ser du har svart på et lignende innlegg tidligere, men trenger selv en beroligelse, dersom dette er mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329219-oralsex-med-kondom-ikke-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angrende synder32

Bra du angrer da, håper du har fått deg en skikkelig smell av ei lekse.

Du slipper nok billig unna. For det første hadde dere oralsex - ikke samleie - videre MED kondom.. Det var kanskje det eneste smarte med dette opplegget.

Takk for svar. Jeg har ikke sovet om natten pga dårlig samvittighet. Komme ALDRI noensinne til å gjøre noe sånt igjen. Min kone og jeg har hatt litt problemer, men man innser mer hva man har når man gjør noe så dumt..

Dog kommer denne seansen til å følge meg i graven om 50år, jeg forteller det ikke en gang til min nærmeste venn. Blir mer og mer rolig, men samvittigheten er det verre med. Men tiden leger alle sår, også dårlig samvittighet. Men tro meg, jeg kommer aldri noensinne til å gjøre noe sånt igjen.

Gjest du høres oppriktig ut

Takk for svar. Jeg har ikke sovet om natten pga dårlig samvittighet. Komme ALDRI noensinne til å gjøre noe sånt igjen. Min kone og jeg har hatt litt problemer, men man innser mer hva man har når man gjør noe så dumt..

Dog kommer denne seansen til å følge meg i graven om 50år, jeg forteller det ikke en gang til min nærmeste venn. Blir mer og mer rolig, men samvittigheten er det verre med. Men tiden leger alle sår, også dårlig samvittighet. Men tro meg, jeg kommer aldri noensinne til å gjøre noe sånt igjen.

Slik du beskriver det så leser jeg mellom linjene at du har gitt betaling for behandlingen du fikk? Forstår godt din sorte samvittighet, men jeg tror ikke du kan bli smittet av noe slik du beskriver seansen. Uansett så ser det ut som om du har lært en lekse.

Synes litt synd på deg, men enda mer synd på din kone

Gjest angrende synder32

Slik du beskriver det så leser jeg mellom linjene at du har gitt betaling for behandlingen du fikk? Forstår godt din sorte samvittighet, men jeg tror ikke du kan bli smittet av noe slik du beskriver seansen. Uansett så ser det ut som om du har lært en lekse.

Synes litt synd på deg, men enda mer synd på din kone

Jeg angrer noe alldeles forferdelig. Har fått helt noia og sliter psykisk med angst for at noe kan ha skjedd. Min kone og jeg har allerede hatt sex utallige ganger etter seansen, men jeg klarer liksom likevel ikke helt å slappe av. Må vel leve med frykten, i omtrent et år før jeg innser at jeg ikke har noe å frykte. Har sjekket mye på nettet, og funnet ut at det nærmest er større sjanse for at jeg har en hjernetumor eller testikkelkreft enn at jeg er smittet. Men allikevel går jeg ikke rundt og er engstelig for de to sistnevnte..

Har dog ingen men av dette fysisk, annet enn trøtthet pga manglede søvn om nettene. Altså mye verre psykisk, men det er det minste jeg fortjener. Dersom min hustru er meg utro noen gang, blir det i alle fall lett å tilgi..

Jeg kan i alle fall sverge på at jeg aldri noensinne så mye som skal kysse en annen kvinne enn min kone. Vet dere hvor stor sannsynlighet det er for at norske kvinner som tar i mot betaling er smittet med gonore? Heller liten, er det ikke?

Annonse

Solskinnspiken

Jeg bare lurer på om hvorfor du gjorde det siden du angrer så forferdelig. Du må ha tatt beslutningen selv, ingen har vel presset deg.

Synes du virkelig at oralsex er godt med kondom?

Det er jo åpenbart at fyren angrer, og da ser jeg ikke helt vitsen med å plage ham ytterligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...