Gå til innhold

Oralsex MED kondom, ikke samleie..

Anbefalte innlegg

Gjest angrende synder32

hei! Jeg har vært så dum at jeg fikk utført oralsex med kondom av en kvinne som har vært sammen med mange andre enn meg selv. Jeg hverken gav oralsex tilbake eller hadde noen som helst for for annen sexuell kontakt. Jeg hadde ikke, og har heller ikke nå noen som helst sår eller rifter på min penis. Nå er jeg supernervøs for at jeg skal ha påført meg smitte av en eller annen kjønnssykdom. Ikke bare nervøs for HIV, men også herpes, klamydia, gonore, HPV, syfilis etc. Jeg har ingen symptomer på noe som helst nå noen dager etter seansen, annet ennen psykiske men. Jeg er en angrende synder, da jeg er gift og har kone, og det er uaktuelt for meg å fortelle om hendelsen. Dersom det påvises noe, sier jeg at det må ha ligget latent fra før vi møttes (har vært sammen i to år). Har sett enkelte svar på google om at dette kan skje. Jeg kommer IKKE til å trekke fram kondom når min kone og jeg er sammen, da dette liksom skulle komme ut av det blå og vekke mistanke. Men først og fremst har jeg behov for en beroligelse om at jeg faktisk kan glemme hele greia, og slå meg til ro med at jeg har lært min lekse og at sidesprang ikke er min greie. Så hvor liten er egentlig risikoen for smitte av en SOI ved mottagelse av oralsex med kondom uten samleie? Ser du har svart på et lignende innlegg tidligere, men trenger selv en beroligelse, dersom dette er mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329220-oralsex-med-kondom-ikke-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei, Slik du beskriver det som hendte er det liten grunn til å bekymre seg. Kondom, som sitter skikkelig hindrer de forskjellige virus til å trenge gjennom. Dermed beskytter det også mot overføring av smitte. Det er da selvfølgelig en viktig forutsetning at kondom som du har brujkt var intakt, dvs at det ikke var små hull på det. Det kunne kanskje hende at din partner var så ivrig at hun brukte tennene under akten. På den andre siden er de aktuelle SOI, i første rekke gonore, syfilis, HIV og hepatitt er svært lite utbredt i den norske befolkningen. Hvis din partner var en norsk jente, selv med reløativt aktiv utagerende sexliv, er lite sannsynlig smnittet med noen av disse. Det er selvfølgelig ikke mulig å anslå HVOR stor eller liten sajnsen er, men den er etter min vurdering svært liten.

Gjest angrende synder32

Hei, Slik du beskriver det som hendte er det liten grunn til å bekymre seg. Kondom, som sitter skikkelig hindrer de forskjellige virus til å trenge gjennom. Dermed beskytter det også mot overføring av smitte. Det er da selvfølgelig en viktig forutsetning at kondom som du har brujkt var intakt, dvs at det ikke var små hull på det. Det kunne kanskje hende at din partner var så ivrig at hun brukte tennene under akten. På den andre siden er de aktuelle SOI, i første rekke gonore, syfilis, HIV og hepatitt er svært lite utbredt i den norske befolkningen. Hvis din partner var en norsk jente, selv med reløativt aktiv utagerende sexliv, er lite sannsynlig smnittet med noen av disse. Det er selvfølgelig ikke mulig å anslå HVOR stor eller liten sajnsen er, men den er etter min vurdering svært liten.

Kvinnen var norsk, men av det slaget som tar imot betaling. Hun var godt over 40år, og en "husmor", fra eget hjem, ikke noen utenlandsk gatekvinne. Hun var ekstremt opptatt av at INGENTING skulle foregå uten kondom, det gjorde hun aldri.

Er livredd og får ikke sove, det ble ikke brukt det minste av tenner, kun en kort akt på under minuttet, ingen hardhendthet.

Mener du at jeg kan "glemme" hele greia, og slappe av. Har ingen merker/sår eller noe som helst vondt. Ei heller smerter ved urinering. Burde jeg ta en prøve hos egen lege om noen uker for gonore/klamydia/syfilis, eller bare slå meg til ro med at jeg har vært en drittsekk som må jobbe med egen tilgivelse?

håper på hurtig svar på også dette.

mvh

Solskinnspiken

Kvinnen var norsk, men av det slaget som tar imot betaling. Hun var godt over 40år, og en "husmor", fra eget hjem, ikke noen utenlandsk gatekvinne. Hun var ekstremt opptatt av at INGENTING skulle foregå uten kondom, det gjorde hun aldri.

Er livredd og får ikke sove, det ble ikke brukt det minste av tenner, kun en kort akt på under minuttet, ingen hardhendthet.

Mener du at jeg kan "glemme" hele greia, og slappe av. Har ingen merker/sår eller noe som helst vondt. Ei heller smerter ved urinering. Burde jeg ta en prøve hos egen lege om noen uker for gonore/klamydia/syfilis, eller bare slå meg til ro med at jeg har vært en drittsekk som må jobbe med egen tilgivelse?

håper på hurtig svar på også dette.

mvh

Hvorfor ikke bare gå og ta en test, så slipper du å tenke mer på akkurat den biten av det - om ikke annet?

Det høres jo ut som om du ikke har blitt smittet, men hadde jeg hatt så store nerver som du åpenbart har, ville jeg def tatt en test.

Lykke til da.

Gjest angrende synder32

Hvorfor ikke bare gå og ta en test, så slipper du å tenke mer på akkurat den biten av det - om ikke annet?

Det høres jo ut som om du ikke har blitt smittet, men hadde jeg hatt så store nerver som du åpenbart har, ville jeg def tatt en test.

Lykke til da.

takk for støtten, solskinnspike! ville du selv tatt testen om du var meg? eller rettere sagt, ville du tatt testen hvis du var mann? skal jo helst gå litt tid før man tar sånne tester..

Har fortalt min kone før, som sant er, at jeg ikke har tatt noen tester siden 2002 eller så, og da hadde jeg intet. Dersom jeg mot all formodning skulle fått et eller annet, ser jeg at man det ikke alltid er utroskap inne i bildet. Jeg ville således nektet for det, uansett, alltid. Så måtte tvilen kommet meg til gode. Har ikke hatt mange kvinner, og ikke levd et utsvevende liv før.

Men uten noen som helst symptomer, bør man jo være så godt som sikret. Jeg ringte dessuten opp kvinnen, og hun beroliget meg om at ingenting kan smitte dersom man KUN har oralsex MED gummi. Det var ingen hull på kondomet.

Jeg har det helt jævlig nå, har virkelig ikke psyken til sånne ting. Er bare så inderlig glad jeg ikke hadde samleie. Skal aldri noensinne i hele mitt liv gjøre noe sånt igjen.

Solskinnspiken

takk for støtten, solskinnspike! ville du selv tatt testen om du var meg? eller rettere sagt, ville du tatt testen hvis du var mann? skal jo helst gå litt tid før man tar sånne tester..

Har fortalt min kone før, som sant er, at jeg ikke har tatt noen tester siden 2002 eller så, og da hadde jeg intet. Dersom jeg mot all formodning skulle fått et eller annet, ser jeg at man det ikke alltid er utroskap inne i bildet. Jeg ville således nektet for det, uansett, alltid. Så måtte tvilen kommet meg til gode. Har ikke hatt mange kvinner, og ikke levd et utsvevende liv før.

Men uten noen som helst symptomer, bør man jo være så godt som sikret. Jeg ringte dessuten opp kvinnen, og hun beroliget meg om at ingenting kan smitte dersom man KUN har oralsex MED gummi. Det var ingen hull på kondomet.

Jeg har det helt jævlig nå, har virkelig ikke psyken til sånne ting. Er bare så inderlig glad jeg ikke hadde samleie. Skal aldri noensinne i hele mitt liv gjøre noe sånt igjen.

Vel, livet har lært meg at ingenting er svarthvitt. Og alle gjør feil, på en eller annen måte. At du ikke vil fortelle det til henne, er din egen avgjørelse. Den beslutningen må man ta helt selv, og bare du vet hvordan forholdet deres vil bli om hun hadde visst.

Men dersom jeg hadde gjort dette (og var mann!) og i tillegg til den dårlige samvittigheten vært redd for smitte, hadde jeg helt klart tatt en test. Det skader jo uansett ikke, og legen har jo som du vet taushetsplikt. Men da slipper du i alle fall å ha denne tileggsbelastningen på dine skuldre.

Håper du klarer å legge det bak deg, over tid. Prøv å tenke på at situasjonen faktisk kunne vært verre.

Annonse

Gjest angrende synder32

Vel, livet har lært meg at ingenting er svarthvitt. Og alle gjør feil, på en eller annen måte. At du ikke vil fortelle det til henne, er din egen avgjørelse. Den beslutningen må man ta helt selv, og bare du vet hvordan forholdet deres vil bli om hun hadde visst.

Men dersom jeg hadde gjort dette (og var mann!) og i tillegg til den dårlige samvittigheten vært redd for smitte, hadde jeg helt klart tatt en test. Det skader jo uansett ikke, og legen har jo som du vet taushetsplikt. Men da slipper du i alle fall å ha denne tileggsbelastningen på dine skuldre.

Håper du klarer å legge det bak deg, over tid. Prøv å tenke på at situasjonen faktisk kunne vært verre.

Ettersom jeg ikke har tatt noen test på 7 år, fem år før jeg traff min kone, så kan jeg jo ta en test til sommeren. Og dersom det viser seg å være noe, hvilket jeg helt klart tviler på, kan jeg skylde på at det har ligget latent, og få det behandlet. Vil være like jævlig å skulle blånekte, dersom det kommer fram noe, men tvilen kommer alltid tiltalte til gode.

Min kone er den kvinnen jeg skal bli gammel med, og min hemmelighet skal således følge meg til graven. Å si det vil bare såre, og ikke akkurat skape et godt forhold. Vil etter min mening være mer egoistisk av meg, som en slags bot på min samvittighet.

Jeg ringte min fastlege som jeg kjenner, og han beroliget meg med at det ikke er stor smittefare, nærmest lik null. Så jeg vet ikke om videre tester fortsatt vil gjøre meg usikker, at det hele ligger i mitt hode.

For hver dag som går, uten at jeg får noen symptomer, er jeg mer og mer sikker på at jeg slapp "billig" fra det, selv om det psykiske ved å gjøre noe sånt vil være der i lang tid.

mvh

Gjest Ulvinnen

Se nå å få tatt den testen. (Jeg tror ikke du er smittet, men det er neppe noe annet som vil fjerne frykten hos deg.) Skulle det vise seg at du er smittet med noe, så vær så mye MANN at du innrømmer overfor kona di at du var utro. Å ville benekte det, er enda værre enn det du alt har gjort.

Noen ganger føler jeg at man bare må banke litt fornuft inn i hodene på folk. Skjønner du ikke hva det vil bety om du nekter for at det er du som har dratt med deg smitten? Det vil være det samme som å anklage henne for utroskap. Og det fortjener hun virkelig ikke.

Gjest angrende synder32

Se nå å få tatt den testen. (Jeg tror ikke du er smittet, men det er neppe noe annet som vil fjerne frykten hos deg.) Skulle det vise seg at du er smittet med noe, så vær så mye MANN at du innrømmer overfor kona di at du var utro. Å ville benekte det, er enda værre enn det du alt har gjort.

Noen ganger føler jeg at man bare må banke litt fornuft inn i hodene på folk. Skjønner du ikke hva det vil bety om du nekter for at det er du som har dratt med deg smitten? Det vil være det samme som å anklage henne for utroskap. Og det fortjener hun virkelig ikke.

Jeg blir mer og mer rolig for at ikke noe har skjedd. Snakket med en lege jeg kjenner i går aftes om det, som har taushetsplikt, og han mente at det var 100% sikkert at jeg ikke hadde fått noe som helst.. eller i alle fall en sannsynlighet som er ikke eksisterende.

Dog ville jeg aldri ha innrømmet noe som helst annet enn at min kone eller jeg begge KAN ha brakt med oss en eventuell smitte som har ligget latent. Jeg har vært en drittsekk, og må leve med det. Men kan ikke risikere kone (og vårt lille barn) pga en feil jeg har gjort. Man kan leve med tvilen, men ikke med sannheten.

Gjest Ulvinnen

Jeg blir mer og mer rolig for at ikke noe har skjedd. Snakket med en lege jeg kjenner i går aftes om det, som har taushetsplikt, og han mente at det var 100% sikkert at jeg ikke hadde fått noe som helst.. eller i alle fall en sannsynlighet som er ikke eksisterende.

Dog ville jeg aldri ha innrømmet noe som helst annet enn at min kone eller jeg begge KAN ha brakt med oss en eventuell smitte som har ligget latent. Jeg har vært en drittsekk, og må leve med det. Men kan ikke risikere kone (og vårt lille barn) pga en feil jeg har gjort. Man kan leve med tvilen, men ikke med sannheten.

''Men kan ikke risikere kone (og vårt lille barn) pga en feil jeg har gjort. Man kan leve med tvilen, men ikke med sannheten.''

Og det har du fasiten på? Jeg vil tro det er motsatt for mange; at de kan leve med sannheten men ikke med tvilen.

• 3 uker senere...
Gjest mann m ei fantastisk flott dame

Hvem er du ?? hehe unnskyld men du hadde kondom og fikk kun utført munnsex.tror ikke du ska bekymre deg for smitte.

Hadde vært mye mer bekymret for hva slags sex partner jeg var om jeg var deg.da du verken ga oralsex tilbake eller noe som helst.men for alt eg vet kom du til å tenke på din elskede og bare måtte avslutte det hele.

ja hu dama di er heldig hu utro mann som kun er opptatt av egen nytelse.hehe

Du vet du får mye mer utav sexlivet med dama di om du fokusere på hennes nytelse damer som blir prioritert gir så mye tilbake.og om du virkelig er sååå bekymret for smitte, bruk kondom med dama for hennes skyld.si at det ikke går så fort for deg da og at du vil gi henne noe og.

Å gå ned på dama er lik orgasme og ikke minst oftere og bedre sex.

mener på ingen måte å fornærme deg men du har jo slakta deg selv litt her på alle måter. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...