Gå til innhold

ereksjonssvikt

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 23år

Hei. Ser jo på forumet her at det er mange som sliter med ereksjonssvikt. Har selv delvis et problem med dette. Nå har det seg sånn at jeg er bevisst på hva som er problemet mitt, - Helt klart prestasjonsangst.. Og det du gir til svar i de fleste tilfeller er jo at det nettopp koker ned til akkurat det. Opp gjennom min "sexuelle karriere" har jeg opplevd ereksjons svikt med et par partnere, dette hovedsakelig i startfasen når man er litt utrygg på den nye jenta. Problemet med disse få gangene man har opplevd ereksjonssvikt, er jo det at man bekymrer seg for om det kommer til å skje når man ligger der med ny partner. Da velger jeg å ta min nåværende situasjon i betraktning. For ca 2 mnd siden ble jeg kjent med i mine øyne en fantastisk jente, som jeg føler trykker på alle de rette knappene mine. Problemet kom jo da selvfølgelig tilbake når vi skulle ha vårt første samleie! Da falt monarken sammen og påfølgende situasjon endte med forsøk på forklaring av hvorfor.. Jeg sa til jenta at det hadde ene og alene med at jeg var usikker. (Noe jeg slettes ikke hadde grunn til å være). Problemet sitter kun i mitt eget hode, har man først hatt et par små problemer med selve beviset på at man er en viril mann, ja da er det fort at man tenker på dette når man skal vurdere å tilnærme seg sexuellt. Etter hvert som vi har fortsatt vårt sexuelle forhold har problemet vært der et par ganger. Jenta har da enkelte ganger ledd av meg, sagt kommentarer som (dette kan jeg ikke leve med) o.l. Jeg ga da beskjed til henne at slike kommentarer og uttrykk kun forverret saken. Og tips til karene som har samme problemet; når du er uheldig å mister ereksjonen, gå direkte på tilfredsstilling av jenta på andre måter i stedet for å begynne å gruble på hvorfor det skjer. Beste botemiddelet jeg har for mitt problem er å tilfredsstille jenta på andre måter først, da kommer selvtilliten opp igjen og manndommen reiser seg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329225-ereksjonssvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helt vanlig det her..

Enig med deg du. Best å ikke gjøre for big deal ut av det, for da blir det bare verre. I situasjoner som du beskriver her går det som regel over helt av seg selv. Jeg synes vel egentlig ikke at det er så veldig viktig å tilfredsstille jenta bare fordi kapteinen ikke vil stå, men det er nå meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329225-ereksjonssvikt/#findComment-2755891
Del på andre sider

Sånn var eksen min også, den første tiden vi var sammen mistet han ereksjonen nesten hver gang vi hadde sex. Tror det var mest pinlig for han egentlig.. Jeg synes ikke det er så farlig så lenge det ikke er et permanent problem. Men det som var dumt med han, var at hvis han mistet ereksjonen, så ble det ikke noe mer kos etterpå heller, og det kunne i blant være litt frustrerende siden jeg jo fortsatt var like klar som han var før han mistet ereksjonen... Så det er bra hvis du ikke gir deg med kosen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329225-ereksjonssvikt/#findComment-2756359
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...