Gjest asj19 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei, Jeg er ei jente på 19 år. Hadde fast kjæreste i flere år, men har hadd ubeskyttet sex i etterkant. Har også hadd klamydia men det er noe jeg har blitt testet for og nå er fri for. Men det er noe jeg har slitt med (imens jeg var med min første sexpartner over flere år, begge var jomfru da vi møttes) og det er blemmer ved vagina. Ikke Inne i kjønnsleppene, men ved siden av og av og til helt i starten på låret. Jeg merker at jeg har fått en kul som etter noen dager blir større og av og til hoven, og så utolmodig som jeg er klare jeg ikke la være og klemme eller stikke hull med nål. Av og til er det bare rend blod som kommer ut, og andre ganger litt tynn svak betent veske men etter det rent blod. Blemmen blir da litt håven noen dager etterpå men forsvinner til slutt. Men det som plager meg er at det er nesten alltid en som er dær, når en forsvinner kommer ofte en ny. Jeg har også småe talgkjertler som av og til er noe jeg finner, men det vet jeg er så lite at det er normalt og ikke noe som plager meg. Men de blemmene er ofte verst før og etter mensentider. Jeg vet ikke hva det kan være, og dette plager sexlivet mitt virkelig fordi jeg lar ingen ha oralsex på meg, noe som selfølgelig er trist. Blemmene har blitt værre etter jeg hadde sex med andre enn min første, men hadde det av og til med igjennom årene med min første og. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å forbedre noe, og i og med at jeg har en greie med at jeg ikke liker kvinnelige kjønnsorganer (både til meg og andre) har jeg en skrekk for gynokolog/lege.. Har du noen ide om hva det kan være eller hva jeg eventuelt kan gjøre for å bedre det? Mhv meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329259-blodblemmerkviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen ekspert Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis du barberer deg kan dette være betente hårsekker kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329259-blodblemmerkviser/#findComment-2753007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.