Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Når du svarer slik må du regne med tid for slik korreksjon. Den har jeg rett og slett ikke her og nå på en lørdagskveld, og det mener jeg virkelig at du ikke kan forvente. Men for all del jeg kan ha det i tankene senere................. Jeg venter selvsagt ingen slik tilbakemelding umiddelbart. Men hvis det kulle skje en gang.... Du kan jo kanskje underlegge dine venner i psykiatrien den samme vurdering? 0 Siter
Gjest Rosaria Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Jeg venter selvsagt ingen slik tilbakemelding umiddelbart. Men hvis det kulle skje en gang.... Du kan jo kanskje underlegge dine venner i psykiatrien den samme vurdering? Hvorfor fikk dette svaret ditt stå? 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Hvorfor fikk dette svaret ditt stå? Din siste kommentar til nhd ble slettet av meg som følge av at jeg slettet den lite konstruktive kranglingen som foregikk i tråden. Etter at jeg hadde slettet de andre innleggene, ga ikke lenger din kommentar med henvisning til hva som hadde skjedd mening. Mvh 0 Siter
Gjest Rosaria Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Din siste kommentar til nhd ble slettet av meg som følge av at jeg slettet den lite konstruktive kranglingen som foregikk i tråden. Etter at jeg hadde slettet de andre innleggene, ga ikke lenger din kommentar med henvisning til hva som hadde skjedd mening. Mvh Jeg forstår ikke helt hva du mener. Hvorfor fikk de første innleggene stå og ikke de andre? Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt i det hele tatt. 0 Siter
Colette Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Jeg forstår ikke helt hva du mener. Hvorfor fikk de første innleggene stå og ikke de andre? Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt i det hele tatt. Du deltok vel i "krangelen" - som et par/tre andre? 0 Siter
Gjest Rosaria Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Du deltok vel i "krangelen" - som et par/tre andre? Er det noe galt i det? 0 Siter
Colette Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Er det noe galt i det? Det var jo derfor innleggene ble slettet. Fordi det utartet til en "lite konstruktiv krangel". 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Jeg forstår ikke helt hva du mener. Hvorfor fikk de første innleggene stå og ikke de andre? Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt i det hele tatt. Resten av tråden ble slettet som følge av kranglingen som oppsto, og den var det flere deltagere i. 0 Siter
Gjest Rosaria Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Resten av tråden ble slettet som følge av kranglingen som oppsto, og den var det flere deltagere i. Ok jeg forstår ikke helt hva problemet var. 0 Siter
Colette Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ok jeg forstår ikke helt hva problemet var. Det skal nok mindre til enn den ordvekslingen som foregikk mellom oss - for å kalle det en en krangel. Det ble hissige utbrudd som ofte gikk på person- og da blir innleggene slettet. Ubønnhørlig. 0 Siter
FGT Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Resten av tråden ble slettet som følge av kranglingen som oppsto, og den var det flere deltagere i. Min kommentar som lå under den siste kommentar til NHD var ikke krangling, og ikke rettet til noen spesielle her, men bare en konklusjon på at vi alle må legge en smule selvkritisk i dette forumet, som også psykiateren sa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.