Gå til innhold

NHD: erfaring med å behandle autister for OCD?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når du svarer slik må du regne med tid for slik korreksjon. Den har jeg rett og slett ikke her og nå på en lørdagskveld, og det mener jeg virkelig at du ikke kan forvente. Men for all del jeg kan ha det i tankene senere.................

Jeg venter selvsagt ingen slik tilbakemelding umiddelbart. Men hvis det kulle skje en gang....

Du kan jo kanskje underlegge dine venner i psykiatrien den samme vurdering?

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hvorfor fikk dette svaret ditt stå?

Din siste kommentar til nhd ble slettet av meg som følge av at jeg slettet den lite konstruktive kranglingen som foregikk i tråden. Etter at jeg hadde slettet de andre innleggene, ga ikke lenger din kommentar med henvisning til hva som hadde skjedd mening.

Mvh

Gjest Rosaria

Din siste kommentar til nhd ble slettet av meg som følge av at jeg slettet den lite konstruktive kranglingen som foregikk i tråden. Etter at jeg hadde slettet de andre innleggene, ga ikke lenger din kommentar med henvisning til hva som hadde skjedd mening.

Mvh

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Hvorfor fikk de første innleggene stå og ikke de andre? Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt i det hele tatt.

Annonse

Gjest Moderator

Jeg forstår ikke helt hva du mener. Hvorfor fikk de første innleggene stå og ikke de andre? Jeg føler ikke at jeg har gjort noe galt i det hele tatt.

Resten av tråden ble slettet som følge av kranglingen som oppsto, og den var det flere deltagere i.

Ok jeg forstår ikke helt hva problemet var.

Det skal nok mindre til enn den ordvekslingen som foregikk mellom oss - for å kalle det en en krangel. Det ble hissige utbrudd som ofte gikk på person- og da blir innleggene slettet. Ubønnhørlig.

Resten av tråden ble slettet som følge av kranglingen som oppsto, og den var det flere deltagere i.

Min kommentar som lå under den siste kommentar til NHD var ikke krangling, og ikke rettet til noen spesielle her, men bare en konklusjon på at vi alle må legge en smule selvkritisk i dette forumet, som også psykiateren sa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...