Gå til innhold

Manglende mens

Anbefalte innlegg

Gjest Martine

Hei. Jeg har hatt mens 2 ganger årlig _(sånn ca) og mnglende mens de siste årene. Jeg ble henvist til gylekolog, resultetene jeg fikk der var at jeg var helt firsk, men at dette kunen skje. Jeg fikk utskrevet provere for å få tilbake min manglende mens. Disse pillene skulel jeg gå på i 10 dger og fikk beskjed om at mensen min skulle komme etter 2-3 dager fra dag 1 med piller. nå har jeg gått på disse pillene i 10 dager og enda ikke fått noen bløding. Er det mulig å bli gravid ev/ men sdu går på provera. Har ikek brukt noen prevangsjon mens jeg har gått på disse. planen jeg fikk av gunekologen min var å begynn epå p-ring etter provera, men har ikke fått noen mens, så skal da ikke begynne på disse. Før jeg fikk disse pillene har jeg ikke gått på noe pravangsjon, men heller ikke blitt gravid. Har hatt fast partner i 3 år. Jge ønsker sårt å bli gravid, hva kan jeg gjøre for å få til dette uten mensen? Hvorfor har jeg ikke fått mens, og kan grviditet være tilfellet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329278-manglende-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør på forum for Gynekologi, der er det en fagperson som nok vet atskillig mer om dette en psykiateren som svarer her.

(Håper han ikke blir fornærmet nå...)

Og så er det lurt å ikke undertegne med noe som ser ut som et fullt navn. Bruk initialer eller et "tullenavn".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329278-manglende-mens/#findComment-2753597
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...