Gå til innhold

Kviser på bryst (og rygg)

Anbefalte innlegg

Gjest jente36.

Jeg er en jente på 36 år, som den siste tiden (2-3 mnder) har fått en del kviser/byller på brystet, (og noen på ryggen). Jeg har aldri tidligere hatt ett "kvisproblem". Det er ikke plagsomt (vondt), men veldig skjemmende. Nå som det går mot sommer kan jeg ikke gå med utringete klær. Kvisene har preg av å være byller. Det tar lang tid før de forsvinner, og de etterlater skjemmende arr. Kan det være en infeksjon i huden? Det dukker hele tiden opp nye, men bare i brystområdet. De er ganske hissige/røde. Jeg synes noen av dem minner om mollusker, men det er ikke helt likt heller. Finnes det noen krem uten resept som jeg kan prøve? Jeg har ikke vært hos fastlegen. Det føles som en liten sak å være litt kvisete, men det er veldig skjemmende som sagt! Jeg føler meg litt for gammel til å se ut som en "fjortis". Ved siste opptelling var det ca 20 med stort og smått. På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329295-kviser-p%C3%A5-bryst-og-rygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...