Gjest ingen blåmandag men en j.. fredag... Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har "datet" et mann i noen måneder.. nærmere 7-8 måneder.. Dvs.. i starten var vi på sms med hverandre, gikk turer og besøkte hverandre. Gikk vel rundt 3 måneder før vi i det hele tatt nærma oss hverandre med en klem. Det har utviklet seg en del og vi har vært en del sammen. Likevel har vi aldri snakket om å bli kjærester, selv om jeg egentlig har tenkt tanken om at det kunne vært hyggelig.. I det senere har jeg vel følt litt på at det er jeg som har tatt litt initiativ til å treffes, og følt litt at han ser an om det dukker opp andre ting før han avtaler med meg.. -Jeg har "oversett" dette med vilje.. I kvel ba jeg ham over på middag og han kom.. han inviterte så til sex, men jeg var ikke akkurat i rette modusen.. Så fikk an smser, og jeg spurte om han skulle ut.. Kanskje sa han da.. -Så var han på meg igjen og ville ha sex, men jeg ønsket ikke det da.. Vel, etter litt takket han for seg og gikk.. uten en klem eller noe.. Jeg hadde vel muligens vært litt mutt i forkant etter at han sa han skulle ut.. Vel, da han gikk ble jeg virkelig lei meg.. han valgte å reise ut med andre.. En stund var det vel felles hygge for oss begge dette, men jeg har vel gitt uttrykk for å ha begynt å bli glad i mannen.. Dumme meg.. Her sitter jeg og føler meg utnyttet fra ende til annen.. Er det virkelig sånn? Ja, jeg tror det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimi le clown Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har du gitt ham grunn til å tro at du er fornøyd med uforpliktende sex? Kan du ha sagt/gjort noe som peker i den retning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag men en j.. fredag Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har du gitt ham grunn til å tro at du er fornøyd med uforpliktende sex? Kan du ha sagt/gjort noe som peker i den retning? Vet egentlig ikke hva jeg har.. jeg har vel prøvd å være ganske tolerant og "likegyldig" eller avslappet til det hele.. tenkt at vi får se tiden an.. De siste ukene har jeg vel gitt uttrykk for noe annet til ham.. Uansett har jeg prøvd å ikke "binde" ham eller stresse ham på noe vis, men at han skulle gjøre som han gjorde i kveld hadde jeg ikke trodd.. Ble skikkelig lei meg. Jeg får vel la det hele ligge og innse at han nok kun var ute etter uforpliktende sex... -Er det virkelig mulig.. jeg kommer ikke over at jeg kan være så naiv i en alder av nesten 40.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet egentlig ikke hva jeg har.. jeg har vel prøvd å være ganske tolerant og "likegyldig" eller avslappet til det hele.. tenkt at vi får se tiden an.. De siste ukene har jeg vel gitt uttrykk for noe annet til ham.. Uansett har jeg prøvd å ikke "binde" ham eller stresse ham på noe vis, men at han skulle gjøre som han gjorde i kveld hadde jeg ikke trodd.. Ble skikkelig lei meg. Jeg får vel la det hele ligge og innse at han nok kun var ute etter uforpliktende sex... -Er det virkelig mulig.. jeg kommer ikke over at jeg kan være så naiv i en alder av nesten 40.. Hvis han kun var ute etter uforpliktende sex så må jeg si han er tålmodig som har holdt på i 7 til 8 måneder. Det er ikke mangel på interesse og sex som er årsaken da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mimi le clown Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet egentlig ikke hva jeg har.. jeg har vel prøvd å være ganske tolerant og "likegyldig" eller avslappet til det hele.. tenkt at vi får se tiden an.. De siste ukene har jeg vel gitt uttrykk for noe annet til ham.. Uansett har jeg prøvd å ikke "binde" ham eller stresse ham på noe vis, men at han skulle gjøre som han gjorde i kveld hadde jeg ikke trodd.. Ble skikkelig lei meg. Jeg får vel la det hele ligge og innse at han nok kun var ute etter uforpliktende sex... -Er det virkelig mulig.. jeg kommer ikke over at jeg kan være så naiv i en alder av nesten 40.. Men hvis du har prøvd å virke likegyldig og tolerant kan det da umulig komme som en stor overraskelse at han tror du også er ute etter uforpliktende sex? Sier man at man liker pizza får man pizza, og sier man at man vil ha indrefilet får man indrefilet...Det du må gjøre er å lære deg å stille krav/ si hva du ønsker deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag men en j.. fredag Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hvis han kun var ute etter uforpliktende sex så må jeg si han er tålmodig som har holdt på i 7 til 8 måneder. Det er ikke mangel på interesse og sex som er årsaken da? Jeg vet ikke hva som skjer eller hva han har vært ute etter, jeg.. Synes han har blitt mer "kosete" i det siste når vi har truffet hverandre, men samtidig har han ikke spurt om jeg vil være med ut på noe siden før jul.. Hva som plutselig skjedde i kveld aner jeg ikke, men han fikk tekstmeldinger og så gikk han etter litt.. At jeg ble litt betenkt i forkant og ikke ønsket sex når han skulle gå rett etter er vel ikke så rart? Hvorfor kunne han ikke spurt om jeg ville bli med ut?? Klarer ikke å tolke menn, jeg.. har prøvd å ikke bli for inntens denne gangen, i frykt for da å skremme ham vekk,men klarer det visst like vel.. -spurte ham forresten for noen måneder siden om han var forelsket i meg, og da var svaret nei.. I starten, før vi begynte å rote, sa han at han ville gå sakte fra, for å bli sikker på at det var noe å bygge videre på.. Er derfor jeg heller ikke har stresset noe... Uff, dette er innviklet, vondt og vanskelig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnspiken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg vet ikke hva som skjer eller hva han har vært ute etter, jeg.. Synes han har blitt mer "kosete" i det siste når vi har truffet hverandre, men samtidig har han ikke spurt om jeg vil være med ut på noe siden før jul.. Hva som plutselig skjedde i kveld aner jeg ikke, men han fikk tekstmeldinger og så gikk han etter litt.. At jeg ble litt betenkt i forkant og ikke ønsket sex når han skulle gå rett etter er vel ikke så rart? Hvorfor kunne han ikke spurt om jeg ville bli med ut?? Klarer ikke å tolke menn, jeg.. har prøvd å ikke bli for inntens denne gangen, i frykt for da å skremme ham vekk,men klarer det visst like vel.. -spurte ham forresten for noen måneder siden om han var forelsket i meg, og da var svaret nei.. I starten, før vi begynte å rote, sa han at han ville gå sakte fra, for å bli sikker på at det var noe å bygge videre på.. Er derfor jeg heller ikke har stresset noe... Uff, dette er innviklet, vondt og vanskelig.. Sånne opplevelser er kjipe. Men utifra det du forteller her, er ikke denne mannen hypp på noe særlig mer enn en date i ny og ned og forhåpentligvis (for ham) litt sex. Har selv møtt denne typen, og det beste er å innse raskest mulig at det ikke blir noe mer. Og les litt i denne (og le litt av deg selv, det hjelper:) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1715095 Finnes på norsk også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag, men en j.. fredag Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sånne opplevelser er kjipe. Men utifra det du forteller her, er ikke denne mannen hypp på noe særlig mer enn en date i ny og ned og forhåpentligvis (for ham) litt sex. Har selv møtt denne typen, og det beste er å innse raskest mulig at det ikke blir noe mer. Og les litt i denne (og le litt av deg selv, det hjelper:) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1715095 Finnes på norsk også Jeg klare bare ikke å fatte at han har giddet dette i så lang tid.. -eller at jeg ikke har giddet å innse det før.. Jeg har vel egentlig tenkt at vi fikk ta det litt med ro, slik han sa.. -ikke legge press på eller stresse noe.. men så begynner kontrollen på følelsene mine å gi slipp og så skjer altså dette.. Uff... (aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette i kveld..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg synes ikke du har blitt utnyttet Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du kan ikke si at du har blitt utnyttet når dere har vært uten sex i 7-8 måneder. Jeg synes dette høres mer ut som et slags vennskap. Ihvertfall høres det ikke ut som forelskelse og brusende følelser slik det skal være mellom kjærester i starten. Da hadde dere vel vært til sengs for lenge siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har dere ikke hatt sex i det hele tatt, eller var det bare nå du ikke ville? Jeg syns det er litt uklart. Hvis dere ikke har hatt sex, kan jeg ikke se at du har blitt utnyttet. Jeg er faktisk ikke sikker på om du har blitt utnyttet hvis dere har hatt sex heller, så lenge du har gitt inntrykk av at tilfeldig sex er helt i orden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag men en j.. fredag Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du kan ikke si at du har blitt utnyttet når dere har vært uten sex i 7-8 måneder. Jeg synes dette høres mer ut som et slags vennskap. Ihvertfall høres det ikke ut som forelskelse og brusende følelser slik det skal være mellom kjærester i starten. Da hadde dere vel vært til sengs for lenge siden. Vi har hatt sex.. etter de tre mnd. jeg nevnte, har det blitt ganske hyppig... Har ikke hørt mer fra ham etter han gikk i går, så det er vel et uttrykk for noe. Jeg er bare så utrolig skuffet over at han kunne gjøre på den måten.. La seg invitere på mat.. så være raskt ute med å invitere til sex, men ikke få der og da.. Så fikk han sms med invitasjon til fest eller ut (han ville ikke si hvem det var fra eller hva det gjaldt, bare at han skulle en tur ut). Deretter ble han ivrig etter sex igjen, hvor jeg sa jeg ikke ville hvis han skulle gå med en gang.. Jo, det skal jeg, svarte han da.. Detter ca 30 min. bare takket han for mat og kaffe og gikk ut døra.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilje30 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dette er som å høre om meg og mine datingshistorier og svarene du får preges av manglende innlevelse i hvordan det er å være den som aldri får respons på kjærlighetsfronten. Still krav. Ikke lett når det er et himmelfallende sensasjon at noen ser i din retning, har ikke akkurat lyst til å skremme han bort med det første, for han kan jo med tiden til hjelp bli den rette. Det betyr seigpining i håp om at han skal oppdage noe nytt ved deg som gjør at han blir forelsket ;-). Det har ikke skjedd til nå, jeg er bare ikke jenta gutta blir forelsket i. Jeg har lenge vært på let etter en mann som kan bli far til mine fremtidige barn, men han dukker aldri opp. Nå har jeg endelig innsett at jeg ikke kommer til å få meg mann og barn og lever faktisk godt med denne nye innsikten. Skulle jeg ha fortsatt med dating og nye skuffelser hadde jeg blitt ødelagt som menneske, og det er ikke mann og barn verdt. Jeg ser at jeg har vært et lett bytte for gutter som kun er ute etter uforpliktende sex, men jeg har samtidig vært klar over det. Jeg kom i en slik sirkel at jeg forventet ikke at vi skulle bli kjærester selv om vi hadde sex. De som ikke har opplevd å aldri få nærhet og kos av noen eller skulle hanskes med alt i livet alene, forstår ikke dette, men det er greit. Nå er jeg lykkeligere enn på lenge, jeg er blitt glad i det livet jeg har. Jeg skal kjøpe meg leilighet alene, noe jeg gleder med til og der vil jeg bo alene. Jeg skal ikke bruke et minutt mer av min tid på jorden til å sørge over det livet jeg ikke har. Jeg må være overbærende med min søster som fortsatt ikke har mistet troen på mann og barn for meg og synes synd på meg for det triste livet jeg har. Jeg vil med dette bare si at vi er flere som har det som deg. Mulig jeg har full bomskudd her, men jeg kjente igjen den standhaftige tålmodigheten på kjærlighetsfronten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag, men en j... fredag Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dette er som å høre om meg og mine datingshistorier og svarene du får preges av manglende innlevelse i hvordan det er å være den som aldri får respons på kjærlighetsfronten. Still krav. Ikke lett når det er et himmelfallende sensasjon at noen ser i din retning, har ikke akkurat lyst til å skremme han bort med det første, for han kan jo med tiden til hjelp bli den rette. Det betyr seigpining i håp om at han skal oppdage noe nytt ved deg som gjør at han blir forelsket ;-). Det har ikke skjedd til nå, jeg er bare ikke jenta gutta blir forelsket i. Jeg har lenge vært på let etter en mann som kan bli far til mine fremtidige barn, men han dukker aldri opp. Nå har jeg endelig innsett at jeg ikke kommer til å få meg mann og barn og lever faktisk godt med denne nye innsikten. Skulle jeg ha fortsatt med dating og nye skuffelser hadde jeg blitt ødelagt som menneske, og det er ikke mann og barn verdt. Jeg ser at jeg har vært et lett bytte for gutter som kun er ute etter uforpliktende sex, men jeg har samtidig vært klar over det. Jeg kom i en slik sirkel at jeg forventet ikke at vi skulle bli kjærester selv om vi hadde sex. De som ikke har opplevd å aldri få nærhet og kos av noen eller skulle hanskes med alt i livet alene, forstår ikke dette, men det er greit. Nå er jeg lykkeligere enn på lenge, jeg er blitt glad i det livet jeg har. Jeg skal kjøpe meg leilighet alene, noe jeg gleder med til og der vil jeg bo alene. Jeg skal ikke bruke et minutt mer av min tid på jorden til å sørge over det livet jeg ikke har. Jeg må være overbærende med min søster som fortsatt ikke har mistet troen på mann og barn for meg og synes synd på meg for det triste livet jeg har. Jeg vil med dette bare si at vi er flere som har det som deg. Mulig jeg har full bomskudd her, men jeg kjente igjen den standhaftige tålmodigheten på kjærlighetsfronten. ..du er absolutt inne på noe.. forskjellen på oss er at jeg har vært gift og har barn.. sitter også med eget hus.. Denne mannen jeg snakker om har hjulpet meg litt med huset, blitt glad når jeg har kommet på besøk til ham og kommet når jeg har bedt ham til meg, laget middag til meg når jeg har "bedt meg selv" på middag hos ham.. Nei, jeg skjønner ikke hva han har tenkt.. Han har sagt at han er lei av å være 5. hjul på vogna der alle andre har familie (han har et barn fra tidliger).. Jeg må vel innse at jeg har bommet her også når det gjelder en potensiell kjæreste.. Møtte ham i dag på kjøpesenteret.. jeg snakket med noen andre, og han snek seg foran meg et par ganger når han gikk forbi, slik at jeg skulle legge merke til ham... patetisk, spør du meg.. Jeg hilste nå og smilte som jeg pleier, men fortsatte å snakke med de jeg snakket med.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 virker som han er ute etter sex, iallefall oppfører han seg ikke som han har andre følelser for deg. Dropp å ta kontakt med han er mitt råd, så glemmer du han raskere, ikke vits å kaste bort tid på en som ikke har de samme følelsene som deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen blåmandag, men en j.. fredag Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 virker som han er ute etter sex, iallefall oppfører han seg ikke som han har andre følelser for deg. Dropp å ta kontakt med han er mitt råd, så glemmer du han raskere, ikke vits å kaste bort tid på en som ikke har de samme følelsene som deg. Det er det jeg begynner å tro også.. Jeg forstår bare ikke hvordan han da kunne "vente" tre mnd før han i det hele tatt prøvde seg (sa i ettertid at han vill være "sikker" først), for så å ha kontakt med meg i 7 mnd..? Fant han ut for seg selv at jeg var "kjekk og ha" når han kjedet seg da, eller? Uff.. blir lei meg når jeg tenker dette. Trodde menn på 40 var mer seriøse enn som så, men jeg har vel blitt naiv med årene.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2753909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er det jeg begynner å tro også.. Jeg forstår bare ikke hvordan han da kunne "vente" tre mnd før han i det hele tatt prøvde seg (sa i ettertid at han vill være "sikker" først), for så å ha kontakt med meg i 7 mnd..? Fant han ut for seg selv at jeg var "kjekk og ha" når han kjedet seg da, eller? Uff.. blir lei meg når jeg tenker dette. Trodde menn på 40 var mer seriøse enn som så, men jeg har vel blitt naiv med årene.. Ja, det er trist n¨år det ikke blir slik som man håper og tror. Men tror som sagt det beste for deg er å la vær å ta mer kontakt med han nå, en type som var interesert i deg ville ikke oppført seg på denne måten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329301-hvor-dum-g%C3%A5r-det-an-%C3%A5-bli-egentlig/#findComment-2754294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.