Gå til innhold

Skifte bleier og overgrep

Anbefalte innlegg

Er det normalt at jeg er redd for å feks skifte bleier på barn? Jeg er redd på den måten at hva om dette er et overgrep... eller at folk skal tenke det...

Har selv blitt utsatt for overgrep når jeg var liten, og nå er det fryktelig vanskelig for meg å skifte bleier og bade barn (nieser og nevøer). Jeg er så redd for at jeg gjør noe gale...

Jeg skjønner med fornuften at et barn må jo skiftes bleie på og bade, men jeg er likevel redd for å gå over deres grenser... Jeg er redd for at jeg skal ta litt for mye på de, enn hva som er nødvendig...

Hilsen en veldig sliten ung dame

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329315-skifte-bleier-og-overgrep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk klut eller engangs våtservietter, når du vasker barna i stumpen, på den måten unngår du direkte hudkontakt. Å vaske et barn med klut eller en svamp og såpe kan på ingen måte sies å være et overgrep, du vasker jo bare der det trengs.

Jeg bruker alltid klut eller våtservietter, og vasker bare der det trengs... jeg er rett og slett bare redd for å gå over noen grenser... :-(

Jeg gruer meg til å feks bade de minste, fordi jeg er redd for at jeg skal tråkke over deres grenser...

Er bare utrolig sliten for tiden... Tankekjør og angsten er på topp...

Gjest tidll misbrukt seksuelt

Jeg bruker alltid klut eller våtservietter, og vasker bare der det trengs... jeg er rett og slett bare redd for å gå over noen grenser... :-(

Jeg gruer meg til å feks bade de minste, fordi jeg er redd for at jeg skal tråkke over deres grenser...

Er bare utrolig sliten for tiden... Tankekjør og angsten er på topp...

slet med det samme selv,av samme grunner. men når jeg ble tante for andre gang,gikk det mye bedre! bleieskift er jo IKKE overgrep!! så jeg har kommet meg de siste årene:)

men bleieskift er vel ikke det beste med å være tante akkurat:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...