Gjest livredd nå!!! Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 alkonholforgiftning hva er det og kan hjernen bli skadet av det???? 0 Siter
Gjest fluesoppen Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Når du greier å skrive dette vil det nok gå bra :-). Hvis det gjelder deg selv da? Ellers har jo ikke hjernen helt godt av for mye alkohol, ved forgiftning er det lurt å kontakte legevakta og for å vurdere pumping. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ei skikkelig fyll er alkoholforgiftning. Over tid skader det hjernen. 0 Siter
Gjest vanskelig å beregne Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 selv var jeg døden nær etter en promille på over 4 (2 flasker vodk apå kort tid) glad jeg lever!!!! 0 Siter
Gjest livredd nå!!! Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ei skikkelig fyll er alkoholforgiftning. Over tid skader det hjernen. men det skjedde bare en gang og jeg våknet på sykehuset...jeg er livredd for at det har skadet hjernen min forever når jeg er psyk fra før??? 0 Siter
Gjest livredd nå!!! Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 selv var jeg døden nær etter en promille på over 4 (2 flasker vodk apå kort tid) glad jeg lever!!!! huff ikke gjør det mer!!!! 0 Siter
Gjest vanskelig å beregne Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 huff ikke gjør det mer!!!! den tabben gjør jeg ikke igjen nei!!!! det var jævlig!!!!!( 0 Siter
Gjest vanskelig å beregne Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 den tabben gjør jeg ikke igjen nei!!!! det var jævlig!!!!!( bruk alkohol med måte,så slipper man en del farlige bivirkninger!!! mange som glemmer at alkohol er på lik linje med narkotika når det gjelder misbruk:( sikkert fordi det er lovlig... beste er å være måteholden:) 0 Siter
laban Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 men det skjedde bare en gang og jeg våknet på sykehuset...jeg er livredd for at det har skadet hjernen min forever når jeg er psyk fra før??? Det er svært usannsynlig etter et engangstilfelle tror 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.