Gå til innhold

Er det kalorier i softis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på softis. Føles som det nok ikke er noe særlig kalorier.

Kan man unne seg en liten av og til, selv om man slanker seg?

Skrevet

170-200 kcal per 100 gram fant jeg ut via et enkelt googlesøk...ikke at jeg vet hvor mye en softis veier. Men jeg synes absolutt du burde unne deg en.

Skrevet

Ja, det er nok en del kalorier i softis ... men det fins jo verre kaloribomber man kan ha i seg da. Frozen Yogurt er et litt magrere alternativ.

Skrevet

170-200 kcal per 100 gram fant jeg ut via et enkelt googlesøk...ikke at jeg vet hvor mye en softis veier. Men jeg synes absolutt du burde unne deg en.

Takk! Det var akkurat det jeg var på jakt etter :)

Gjest bikku
Skrevet

Ingen kalorier hvis du spiser mens ingen ser det, og har øynene lukket mens du spiser!

Skrevet

Det er ikke fetende å spise is fordi: Den er så kald at kroppen bruker ekstra mye energi på å varme seg opp igjen.

;-)

Skrevet

Det er ikke fetende å spise is fordi: Den er så kald at kroppen bruker ekstra mye energi på å varme seg opp igjen.

;-)

Ah....det var akkurat det jeg følte på meg :)

Skrevet

Ta deg en softis du! Men du trenger ikke dynge den ned med sjokoladesaus eller strø. :o) Og du trenger ikke spise det hver dag, men av og til nå i sommervarmen er det lov.

Skrevet

Ta deg en softis du! Men du trenger ikke dynge den ned med sjokoladesaus eller strø. :o) Og du trenger ikke spise det hver dag, men av og til nå i sommervarmen er det lov.

Argh...irriternede fornuft å lese mellom linjene ;)

Man må jo ha sjokoladestrø?

Skrevet

Jeg har hørt at hvite softis ikke inneholder kalorier fordi de mangler farge... :-)

Så da trenger du kun å telle kaloriene i strøet oppå, og det er jo så tynt og lett atte!

Skrevet

;-)

Nettopp. Is har negative kalorier. Spiser du is kan du trygt spise et stykke eplekake ved siden av uten å legge på deg.

Den nye slankekuren blir å knaske isbiter.

;- )

Skrevet

Nesten ingen. Og når det er sommer og varmt teller ikke kaloriene du får i deg ved å spise is.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...