Gjest bipjente28 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er en jente på 28 med diagnosen bipolar 2. Jeg har vært sykemeldt en stund, men er nå tilbake i deltidsjobb hvor jeg jobber med psykisk utviklinghemmede barn. Jeg jobber fast hver tredje helg, og tar noen ekstravakter etter det. Jeg trives med jobben, og trives med kollegaene mine. Problemet mitt er at så mange paranoide tanker har begynt å melde seg den siste tiden. Jeg går hele tiden og grubler over om jeg er et vanskelig menneske å jobbe sammen med, om de andre ler bak ryggen min og jeg evaluerer det jeg gjør og sier etterpå. Jeg blir ganske sliten i hodet av dette. Jeg har følt meg bra veldig lenge, og så kommer disse tankene med full styrke, uten at jeg har noen grunn til å få noen slike tanker. Jeg har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på meg selv og jobben jeg gjør, likevel opptar disse tankene meg veldig. Jeg hadde planlagt å jobbe femti prosent i sommer. Bør jeg bare kjøre på, eller er disse paranoide tankene et signal på at jeg bør ta det mer med ro? 0 Siter
Gjest antipsykotika Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Bruker du en liten dose antipsykotika? Mange har i tilfelle nytte av det mot paranoide tanker. 0 Siter
Gjest bipjente28 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Bruker du en liten dose antipsykotika? Mange har i tilfelle nytte av det mot paranoide tanker. Hva slags type antipsykotika tenker du på? 0 Siter
Gjest kaffe er livet Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Små doser AP dvs trilafon har hjulpet meg ganske mye imot slike tanker, og endel opplevelser som jeg nå ser har tatt masse av min tid og energi tidligere. 0 Siter
Gjest bipjente28 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Små doser AP dvs trilafon har hjulpet meg ganske mye imot slike tanker, og endel opplevelser som jeg nå ser har tatt masse av min tid og energi tidligere. Må man gå på det fast, eller kan man ta det ved behov? 0 Siter
Gjest Seroquel Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Hva slags type antipsykotika tenker du på? Jeg har samme diagnose som deg og bruker 100 mg Seroquel mot mistenksomhet og tankekjør. Går på dem fast. Ingen bivirkninger. 0 Siter
Gjest bipjente28 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har samme diagnose som deg og bruker 100 mg Seroquel mot mistenksomhet og tankekjør. Går på dem fast. Ingen bivirkninger. jeg bruker også 100 mg Serequel fast. bør jeg øke mon tro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.