DOCG Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Ofte har jeg halvannen time terapi, noen ganger to. Minimum 60 min. Spørsmålet er om nav dekker dette? jeg betaler jo bare vanlig egenandel. Håper ikke legen min går i minus på timene mine. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Legen sørger nok selv for å få den betalingen han har krav på, skal du se.Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg om. Hvis du er usikker på om inntekten hans er stor nok til at han har til salt i grøten, så kan du jo søke på skattelistene, for å sjekke. 0 Siter
DOCG Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Legen sørger nok selv for å få den betalingen han har krav på, skal du se.Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg om. Hvis du er usikker på om inntekten hans er stor nok til at han har til salt i grøten, så kan du jo søke på skattelistene, for å sjekke. hehe, kanskje jeg skal gjøre det. Men jeg mener det blir feil hvis egenandel på 290 kr eller hva det nå enn er kun dekker timer for 45 min. Jeg har aldri hatt en så kort konsultasjon, og hvis noen skal dekke det burde det være nav eller at egenandelen min var høyere. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 hehe, kanskje jeg skal gjøre det. Men jeg mener det blir feil hvis egenandel på 290 kr eller hva det nå enn er kun dekker timer for 45 min. Jeg har aldri hatt en så kort konsultasjon, og hvis noen skal dekke det burde det være nav eller at egenandelen min var høyere. Ikke tenk på det, hvis legen skal ha dobbelt betalt for dobbelt time, så hadde han krevd det av deg, garantert. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Uansett lengde på konsultasjonen skal du ikke betale høyere egenandel. 0 Siter
Gjest ting tar tid Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Ikke tenk på det, hvis legen skal ha dobbelt betalt for dobbelt time, så hadde han krevd det av deg, garantert. Ja er det noen vi ikke trenger å bekymre oss over... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.