Gjest Villniss Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Nå avslutter jeg mitt ååårelange forhold til dol. Ikke det at jeg tror det interesserer noen her, men jeg skriver likevel et innlegg og forteller om det. Slik blir det mer alvor for meg. Dol er ikke bra for meg. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Kjenner deg ikke, bare lest noen av innleggene dine Håper du finner "lykken" der ute c",) Lykke til *klem* 0 Siter
Gjest Kimmie Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Noen kommer og noen går,du får ha det godt Take care! 0 Siter
Gjest ting tar tid Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Slike erkjennelser er viktige, og jeg synes det er bra du tar konsekvensen av det. DOL er et sted for bedring av helse, ikke det motsattte. Lykke til med deg, helsen, og det du ellers styrer med! 0 Siter
bibben Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Jeg ønsker deg alt godt videre i løypa! Håper at du får en fin sommer ) Beste hilsener fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.