Gå til innhold

hva feiler det denne dama!!???

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror du???

hva feiler det en sær person som irriterer vettet av oss fordi hun tror hun har rett i alt og blander seg opp i ting hun ikke har noe med???folk rygger unn ahenne fordi hun har så sære meninger og prøver å overbevise alle om at hun har rett og ikke hører på noen andre enn seg selv.hun jobber og har en sparekonto som vokser no enormt men er grådig og snylter på foreldra sine selv om hun er godt voksen. jeg og andre er lei av å høre på skrytet hennes om at hun har over hundre tusen på bok men om vi låner av henne så får vi jaggu høre det også hvorfor ikke vi sparer slik som henne!!! men det hadde sikkert vi klart å om vi hadde bodd gratis og levd på foreldra våre!!! faen hvor vi iriterer oss men vi kan ikke snakke til henne for da eksploderer hun og ødelegger og knuser ting.hun tror at hun er guds sendebud skal vi tolke alt pratet hennes og det prøver hun å frelse oss i at det finnes et liv etter døden. vi blir sprø av henne!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329394-hva-feiler-det-denne-dama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det kan en vanskelig si sikkert, men det kan være innenfor personlighetsforstyrrelse.

Jeg tillater meg å spørre hvorfor dere låner penger av henne. Det setter jo dere i et avhengighetsforhold slik at dere må høre på gnålet.

Hvorfor ikke låne penger i banken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...