Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en av de uheldige som har fått flygende mygg eller mouches volantes i begge øyne:( Jeg har vært hos øyelegen og fikk vite at det er ingenting å gjøre. Det er svart slitsomt spesielt fordi jeg bruker mye PC på jobben. Jeg har begynt å ta multi vitaminer (nycoplus multi vitaminer) og jeg spiser blåbær hver dag (ca.170 g). Har hørt at det hjelper! Har også merket forandring i avføring.. Det jeg lurer er; Hvor mange blåbær burde man spise om dagen? Har hørt at det er bra for synet.. Kan jeg få misfarget tenner pga. av blåbær? Eller er det best å ta en blåbær pille istedenfor? Har du noen tips til det jeg kan gjøre / spise for å bli kvitt disse veldig slitsomme fluene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329400-bl%C3%A5b%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...