Gå til innhold

Ting går dundas føler jeg..

Anbefalte innlegg

Gjest Utrygg og sjalu...

Jeg har nå vært sammen og samboer med samme gutt i over 4 år. I fjor hadde vi et brudd hvor han hadde falt for ei anna ei og ville satse på henne. Men det var visst ikke så populært og han hadde ikke glemt meg. Jeg forårsaket nok litt av bruddet ettersom jeg var ganske lei den siste tiden og viste det tydelig. Etter mye om og men så ville vi prøve igjen, noe jeg innerst inne angrer på nå for jeg hadde kommet langt på vei med å komme over han da det ble slutt. Nå er alt totaltforandret. Han er kald, vi har ikke sex, han har blitt ego, skal feste hele tiden, legger seg så og si aldri sammen med meg osv... det er mye mer, men orker ikke skrive alt... Når vi ble sammen så var jeg noe lettere enn jeg er nå, men jeg er ikke større nå enn før det ble slutt og da viste han interesse for meg hele tiden. Det jeg lurer på er om han nå plutselig syns jeg er usmakelig etter at han hadde sex med hun andre som da er halvt iransk og mindre enn meg? Vi hadde ikke mye sex før heller, men da viste han i det minste interesse for meg, det gjør han ikke nå lenger. Ser knapt nok på meg. Det er så trist..... Sånn var han før; Snill, god, omtenksom, viste meg oppmerksomhet hele tiden, var egentlig altfor snill mot meg, ville ha barn, vi forlovet oss, han ville ikke dra steder uten meg, og la seg med med mye ofterer enn nå osv. Jeg var sånn da; jeg var snill og sånn mot han, var lei i perioder, litt småfrekk mot han og sikkert ikke noe morsom til tider. Sånn har han blitt nå; han er kald, han er ego, ser ikke på meg, viser ikke at han bryr seg om meg lenger i det hele tatt, skal feste hver helg, samme om jeg er med eller ikke, han skal på festivaler, han tar meg for gitt (jeg har blitt altfor snill nå fordi han gjorde seg selv intressant ved å ikke gi etter for alt og da ville jeg imponere) og masse mer.... jeg har blitt sånn; snill, omtenksom, sjalu, vil ha sex med han, vil legge meg med han, vil være i nærheten av han hele tiden, stoler ikke på han lenger derfor er jeg sjalu og det var jeg ikke før i det hele tatt...... dette ble et rotete innlegg, men håper noen kan være litt psykolog for meg og gi meg svar...... jeg blir gal.... vi er begge 85 modeller..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329408-ting-g%C3%A5r-dundas-f%C3%B8ler-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Utrygg og sjalu...

Dette forholdet har ingen framtid. Forhold uten begjær er knapt vennskap. Like godt å innse det med en gang.

Det var det jeg var redd for..... visste det vel egentlig fra før... men hardt å ta steget å forlate den man er glad i og har tilbragt så mye tid sammen med. Skal forresten oppsøke psykolog nå for å se om det kan hjelpe meg med å ikke føle meg så langt nede og ensom.. takk for svar =)

Jeg skjønner ikke hvorfor du er i dette forholdet, det er jo ikke noe mer å hente når han oppfører seg sånn.

At han ikke har sex med deg har ikke noe med at han har hatt sex med en annen jente som var slankere. Dette har noe med deg å gjøre, han har nok ikke de rette følelsene for deg.

For å slippe å plage deg mer så bør du komme deg videre.

Gjest nye muligheter

Gi deg selv sjansen til å treffe noen som kan gi deg det du trenger. Ikke nå, men i tankene dine kan du visualisere det der fremme et sted. Sorg går over. Tenk på alle som har lidd seg gjennom det før deg. Men et elendig langvarig samliv uten kjærlighet går ikke over. Det forblir til du er ødelagt som menneske

Det åpner seg muligheter ved å komme seg ut av dette, selv om det er smertefullt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...