Gjest den galleløse Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 For 5 år siden fikk jeg fjernet galleblæren. I etterkant har det gått ganske fint. Jeg har kjent noen småsmerter og hatt litt løsere avføring i forbindelse med at jeg har spist fet mat. Dette har gitt seg etter kort tid, og jeg har generelt prøvd å holde meg unna fet mat. Nå den siste uken har jeg imidlertid hatt en litt diffus smerte i galleområdet, og den kommer hver gang jeg spiser noe, uansett hva. Det er ikke vondt, heller som et slags hold som man kan få når man løper. Er det noen her som har erfaring med noe lignende? Kjenner dere smerter etter forskjellige typer mat, og er det noe dere absolutt ikke kan spise? Kan slike smerter eventuelt opptre over flere dager? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/329417-ubehag-etter-fjerning-av-gallebl%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.