Gjest bolle70 Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Sliter psykisk og får AP for det, men de siste ca 2 ukene har jeg gått på sterk hostesaft Cosylan og sterk hostesirup... Slutta med hostesirup i går, og har hatt en helt forferdelig dag i dag sterk angst og uro og uvelhets følelse. Leser på hostesirup at den inneholder etylmorfinhydroklorid, kodeinfosfatsesquihydrat, sakkarose.etanol, benzaldehyd og renset vann... Jeg har lett for å bli avhegig av medikament fra før av og spør deg, kan denne sterke hostesaften gjøre at jeg føler meg så vanvittig dårlig i dag?? Det at jeg har sluttet... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det er godt mulig at dette skyldes abstinenser fra morfin. 0 Siter
Gjest bolle70 Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det er godt mulig at dette skyldes abstinenser fra morfin. Tusen takk for svar :-) Kan jeg regne med at abstinensene varer lenge? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk for svar :-) Kan jeg regne med at abstinensene varer lenge? Ikke over en uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.