Gå til innhold

Problemer i forhold til menn

Anbefalte innlegg

Gjest kvalm av meg selv

Jeg sliter sånn med forhold til menn. Er i midten av 20 årene men har enda ikke hatt ett ordentlig forhold. Jeg klarer å rote ting til. Alltid. Og kjenner meg bare så utrolig håpløs, mislykket. En ønsker et stabilt forhold. Men blir likevel skremt dersom det begynner å bli seriøst. Jeg har møtt en fyr noen måneder nå. En fyr jeg virkelig liker. Selv om vi nok er en del forskjellig. Så når jeg er ute, drakk alt for mye alkohol, klarte jeg å gå hjem med en annen fyr. Han jeg har datet så dette og vil ikke se meg mer. Jeg vet jeg har gjort noe utrolig dumt og skjønner han. Selv om vi ikke var sammen enda. Aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Liker overhode ikke den fyren jeg dro hjem med en gang. Men han likte meg, så nå er også han sint på meg. Har gjort det samme en gang før med an annen fyr. Som da og førte til at han ikke ville se meg mer. Jeg klarer å gjøre så mange dumme ting. Det er som om jeg ikke er meg selv noen ganger. Så våkner jeg opp og skammer meg. Jeg er ikke slik alltid. Livet mitt veksler fra denne oppførselen til at jeg lever i sølibat et år uten noe. Så skjer slike ting igjen. Hater meg selv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329430-problemer-i-forhold-til-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett deg ned å spør deg selv : Hva vil jeg med livet mitt ?Hva er meningsfullt for meg ? Skriv det opp. Det virker på meg at du lar følelsene styre deg for mye, uten at du spør deg selv, hvorfor gjør jeg dette ? eller hvorfor jeg føler at vil gjøre det eller det. Kanskje kan du da ta mer bevisste valg, og bli litt stolt, eller fornøgd med av deg selv, i steden for å hate deg selv ?

Gjest athos

Kan være lurt å begrense alkoholinntaket når man er ute på date med en annen.Gjelder både kvinner og menn selvfølgelig.Ønsker man å forlate festen sammen med vedkommende man kom til festen med, bør man unngå å flørte for mye med andre.

synes ihvertfall

Gjest svava

''Det er som om jeg ikke er meg selv noen ganger''

Man er sjelden helt seg selv når man drikker alt for mye alkohol. Ellers synes jeg du er alt for "slem" mot deg selv. Forsøk å finne inn til kjernen av hva du egentlig ønsker deg, og slutt å stress i forhold til menn. Kjærligheten dukker opp når du minst venter den.

Mvh

Gjest kvalm av meg selv

''Det er som om jeg ikke er meg selv noen ganger''

Man er sjelden helt seg selv når man drikker alt for mye alkohol. Ellers synes jeg du er alt for "slem" mot deg selv. Forsøk å finne inn til kjernen av hva du egentlig ønsker deg, og slutt å stress i forhold til menn. Kjærligheten dukker opp når du minst venter den.

Mvh

Takk for svar fra alle. Problemet er at jeg likte denne fyren veldig godt. Men nå vil han jo selvsagt ikke ha noe mer med meg å gjøre. Det skjønner jeg godt. Kjenner meg så mislykket. Men samtidig veldig trist, for at jeg har ødelagt alt, når jeg endelig møtte en jeg virkelig liker. Han sier han liker meg og veldig godt, men at han aldri vil kunne stole på meg mer..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...