Maij Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg sluttet med p-pillen for litt over 1 månde siden i håp om å bli gravid. fikk mensen noen dager etter. og så skulle jeg fått mensen igjen for 1 uke siden. men jeg har tatt 2 graviditets tester. sist for 4 dager siden. og begge var negative. Noen som vet om det er normalt at mensen ikke er helt regelmessig etter man har sluttet med p-piller? Eller er jeg faktisk gravid? :-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Det er høyst normalt at mensen er på bærtur i flere mnd etter pilleslutt. ) Og det er like normalt at man går rett i syklus. Men med to negative tester etter at mensen skulle kommet er du neppe gravid. 0 Siter
fjuppi Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Helt normalt at mensen er uregelmessig etter at du har slutta på p-piller. Da jeg slutta på dem sist tok det en to-tre måneder før det hadde stabilisert seg skikkelig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Det er veldig normalt at mensen er uregelmessig eller fraværende en god stund etter p-pilleslutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.