Gå til innhold

nhd. seponere medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest bølger

Tror du jeg trenger å bruke medisiner lenger?

Har seponert cipralex. Noe som har gått veldig greit. Mangler litt livsglede,

men jeg tror at det bare er slik jeg er. Ellers går det forholdsvis bra. Fungerer

fint på jobb.

Nå går jeg på 2mg fluanxol og 300mg lamictal. Når det gikk så greit med seponeringen av ad, ønsket jeg å prøve å seponere resten også. Vet ikke

om det bare er en bedre periode at jeg nå ønsker det, men føler at det

kanskje kan være verdt å forsøke. Hvis jeg blir dårligere er det jo bare å

begynne igjen.

Hvilke seponeringsplan er event. verdt å forsøke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/329473-nhd-seponere-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest youkiddn?

Hvis du er bipolar er det ikke noe uvanlig at du ikke blir dårlig av å seponere ad, da den virksomme behandlingen du står på er nettopp lamictal.

så hvis du er bipolar (?) kan du bli rådårlig av å slutte på lamictal, er slett ikke noe grunnlag for å seponere de andre medisinene bare fordi det gikk bra å seponere ad.

AD kan alt fra å forverre til å være helt unyttig hos bipolare. (noen har såklart nytte av ad også i kombinasjon med lamictal eller lignende. Andre igjen blir bedre uten ad)

Gjest bølger

Hvis du er bipolar er det ikke noe uvanlig at du ikke blir dårlig av å seponere ad, da den virksomme behandlingen du står på er nettopp lamictal.

så hvis du er bipolar (?) kan du bli rådårlig av å slutte på lamictal, er slett ikke noe grunnlag for å seponere de andre medisinene bare fordi det gikk bra å seponere ad.

AD kan alt fra å forverre til å være helt unyttig hos bipolare. (noen har såklart nytte av ad også i kombinasjon med lamictal eller lignende. Andre igjen blir bedre uten ad)

Jeg har ingen bipolar diagonose, men det har vært snakk om det.

Jeg tror at de oppturene jeg har hatt har vært litt for mye situasjonsbetinget til at de kan si at det er bipolart. Men jeg vet ikke sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...